خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجانشرقی:

بازرسی کارگاه‌ها از سوی تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی، ۱۵ درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۸۲۲

بیش از ۴۴ هزار بیمه شده آذربایجان شرقی بر اساس بازرسی‌ها شناسایی شدند.

طی هفت ماهه اول سال جاری بیش از ۴۳ هزار فقره بازرسی از کارگاه‌های مشمول قانون تأمین اجتماعی انجام شده است.

‌ مشاور مدیر عامل و مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب به خبرنگار ایلنا گفت: با تلاش همکاران و تعامل مناسب کارفرمایان و بیمه شدگان، در این مدت عملکرد بازرسی کارگاه‌های اداره کل تأمین اجتماعی نسبت به میزان مصوب، ۱۵ درصد افزایش داشته و طی این بازرسی‌ها بالغ بر ۴۴ هزار نیروی کار شاغل در کارگاه‌ها شناسایی و صورت برداری شده‌اند.

رحیم اردلان، تعداد کارگاه‌های کشفی را در این مدت ۲ هزار و ۱۵ فقره اعلام کرد و گفت: بازرسان سازمان تأمین اجتماعی به عنوان سفیران سازمان، اولین حلقه زنجیره ارتباطی کارفرمایان و کارگران با سازمان تأمین اجتماعی محسوب شده و لذا رسالت سنگینی از باب معرفی خدمات و تعهدات سازمان بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: با برگزاری دوره‌های آموزشی و ایجاد وحدت رویه، ضمن رفع چالش‌ها و موانع اجرایی تلاش شده است با ایجاد فضای تعامل، اعتماد متقابل بین سازمان و مخاطبین، ‌ را ارتقاء بخشیم.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان تعداد پرونده‌های پالایش شده بیمه شدگان خاص را نیز در استان بالغ بر ۵۴ هزار پرونده ذکر کرد و افزود: اداره کل تأمین اجتماعی استان اهتمام دارد با پالایش این بیمه شدگان از حقوق مشمولین واقعی صیانت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز