خبرگزاری کار ایران

با حفظ سمت در اداره ارشاد نطنز؛

«علی مشربی» سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۱۳۶

علی مشربی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان نطنز طی حکمی از طرف مدیرکل فرهنگ وارشاد استان اصفهان با حفظ سمت در اداره ارشاد نطنز وبادرود سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان کاشان شد

علی مشربی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز طی حکمی از طرف مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان با حفظ سمت در اداره ارشاد نطنز و بادرود سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان لحظاتی پیش با حضور مصطفی بابایی مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در امور استان ها و معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان، در دفتر معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان کاشان برگزارشد.

دراین مراسم دکتر مومنیان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان کاشان ضمن تشکر و قدردانی ازخدمات محمد مهدی صباغی رئیس اسبق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان برای علی مشربی سرپرست جدید این اداره آرزوی موفقیت نمود.

درحاشیه این مراسم «مصطفی بابایی» مشاورمدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در امور استانها در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان ضمن تشکر و قدردانی از خدمات صباغی و آرزوی موفقیت برای علی مشربی سرپرست جدید این اداره، هدف از انتصاب سرپرست حدید در این اداره را در راستای اهداف دولت تدبیر و امید و بهتر شدن وضعیت فرهنگی شهرستان کاشان عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه صباغی از مدتها قبل دنبال جابجایی بود این کار صورت گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به پتانسیل های فراوانی که شهرستان کاشان درزمینه فرهنگی دارد تا دو هفته دیگر فردی توانمند در امور فرهنگی به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان منصوب خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز