خبرگزاری کار ایران

رییس شورای استان قم خبر داد؛

امضای تفاهم نامه خواهرخواندگی بین سه استان مذهبی کشور

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۱۲۲

در سفر ۳ روزه رییس شورای اسلامی استان قم به استان خراسان رضوی، علاوه بر دیدار و گفت و گو با مدیران و مقامات استان های فارس و خراسان رضوی، تفاهم نامه خواهر خواندگی بین سه استان به امضاء رسید.

ایلنا: ابوالحسنی بر تعامل بیشتر در زمینه های فرهنگی و اقتصادی بین سه استان مذهبی کشور تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از قم، در سفر ۳ روزه رییس شورای اسلامی استان قم به استان خراسان رضوی، علاوه بر دیدار و گفت و گو با مدیران و مقامات استان های فارس و خراسان رضوی، تفاهم نامه خواهر خواندگی بین سه استان به امضاء رسید.

رییس شورای اسلامی استان قم پس از بازگشت از این سفر گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره مرقد مطهر حضرت احمد بن موسی(شاه چراغ) که فرمودند: اینجا بعد از مشهد و قم در واقع سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در سرتاسر ایران است و همچنین به منظور تعامل و نزدیکی بیش از پیش سه استان مذهبی، تفاهم نامه خواهر خواندگی بین این سه استان به امضاء رسید.

ابوالحسنی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد، فرهنگ عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: این تفاهم نامه با هدف تکریم زائرین، توسعه فعالیت های فرهنگی، تبادل تجربیات، ایجاد نمایشگاه و بازارچه هایی جهت ارائه محصولات فرهنگی سه استان و همچنین رونق صنعت گردشگری به امضا رسیده است.

رئیس شورای اسلامی استان قم در پایان افزود: شیوه نامه ی اجرایی این تفاهم نامه در آینده ای نزدیک توسط دبیرخانه شوراهای اسلامی سه استان تهیه و ابلاغ خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز