خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع و پشتیابی نیروهای مسلح:

دولت از اراده شعار تدبیر و امید مردم ایجاد شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۱۰۲

مدیران باید با تمام توان به این سمت و سو حرکت کنند تا توسعه کشور همه جانبه صورت گیرد. منابعی که از سوی دولت به مدیران تعلق می‌گیرد منابع محدود و باارزش است بنابراین همه مسئولان باید حداکثر استفاده را از این منابع ببرند.

وزیر دفاع و پشتیابی نیروهای مسلح پیش از ظهر امروز در شورای اداری لرستان در خرم آباد اظهار داشت: احقاق حقوق ملت در سایه عزتی است که دولت طی می‌کند که اگر اینگونه باشد برای تعاملات جهانی راه تسهیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، سردار حسین دهقان با اشاره به اینکه امروز در حوزه اقتصاد باید از فضای رکود در کشور خارج و به سمت رونق اقتصادی حرکت کنیم٬ تصریح کرد: این در حالی است که همت دولت خارج شدن از فضای اقتصادی و پشت سر گذاشتن آن است.

وی گفت: یکی از برنامه‌های دولت برای خرونج از رکود اقتصادی جذب سرمایه‌گذاران است که در این زمینه مدیران استانی باید همت خود را به کار گیرند.

دهقان ادامه داد: دولت برای سال آینده اعتبارات عمرانی را در بالا‌ترین سطح و به اولویت استان‌ها در نظر گرفته شده است تا فضای جامعه به سمت نشاط و توسعه پیش رود. بنابراین دولت به دنبال این است که در سال ۹۳ و ۹۴ تمام پروژه‌های قول داده شده را عملی کند و در این راستا همه عزم خود را به کار گرفته است.

وزیر دفاع با بیان اینکه یک سال و نیم از عمر دولت می‌گذرد خاطرنشان کرد: ملت در قالب شعار تدبیر و امید تجلی پیدا کرده که از این اراده دولت ایجاد شده است.

این مسئول یادآور شد: ما خادمان ملت هستیم اما نباید به عنوان یک کارمند اداره رئیس خودمان را ببینیم بلکه وضعیت کنونی کشور به گونه‌ای است که مدیریت جاری و فرهنگ بسیجی باید سرلوحه کار همه قرار بگیرد و برنامه باید به صورت علمی و در سایه مدیریت جاری و عزم ملی پیشروی کند.

وزیر دفاع متذکر شد: دولت در نظر دارد جایگاه کشور را در جهان و داخل کشور به نقطه مطلوبی برساند که درشان این ملت باشد.

دهقان با اشاره به اینکه مدیران باید با تمام توان به این سمت و سو حرکت کنند تا توسعه کشور همه جانبه صورت گیرد عنوان کرد: منابعی که از سوی دولت به مدیران تعلق می‌گیرد منابع محدود و باارزش است بنابراین همه مسئولان باید حداکثر استفاده را از این منابع ببرند.

وزیر دفاع گفت: دولت در نظر دارد اینجایگاه کشور در جهان و در کشور را به بالا‌ترین نقطه و در ایده آل مطلوب آن برساند.

سردار حسین دهقان امروز جهت بازدید از استان لرستان به این استان سفر کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز