خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان:

برخورد با سد معبر اولویت اداره تعزیرات است

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۰۸۹

در همین راستا تعداد ۸۵ فقره پرونده در این اداره کل رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: برخورد با سد معبر در دستور کار جدید این اداره کل قرار گرفت.

به گزارش ایلناو نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی گیلان، رضا قشلاقی با اعلام این مطلب اظهار کرد: از آنجائی که سد معبر توسط واحدهای صنفی از مصادیق عدم رعایت مقررات صنفی است و قابلیت رسیدگی در شعب این مرجع را دارد طی هماهنگی به عمل آمده با شهرداری ها و اتاق اصناف رفع این معضل در دستور کار تعزیرات حکومتی قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا تعداد ۸۵ فقره پرونده در این اداره کل رسیدگی شد که تعداد ۳۰ فقره آن مربوط به شهرستان فومن بوده و منجر به صدور آرای محکومیت به پرداخت ۳۲ میلیون ریال جزای نقدی شده است.

قشلاقی در ادامه از محکومیت یک شرکت متخلف در تعزیرات حکومتی گیلان خبر داد و گفت: با کشف مقدار ۲۷۰۰ لیتر سوخت که بدون رعایت روال قانونی و به صورت خارج از شبکه توزیع جذب شده بود پرونده ای در شعبه پنجم تعزیرات حکومتی شهر رشت به ریاست صفری مطرح که پس از احضار مدیرعامل شرکت و شنیدن دفاع وی و تکمیل تحقیقات، تخلف وی محرز تشخیص داده شد و حکم پرداخت ۱۳۵ میلیون و ۵۲۳ هزار و ۸۰۰ ریال جزای نقدی صادر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز