خبرگزاری کار ایران

در شش ماهه نخست امسال؛

۳۴ هزار نفر از افراد تحت حمایت کمیته امداد به اردو اعزام شدند

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۰۲۰

خدماتی در زمینه درمان بیماری، پرداخت موردی، مشکل مسکن، اشتغال، تامین پوشاک و خدمات حقوقی از این طریق ارائه شده است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه حدود ۳۴ هزار نفر از افراد تحت حمایت این نهاد در شش ماهه نخست امسال به اردو اعزام شده‌اند، گفت: اردوهای خانوادگی بیشترین میزان شرکت کننده را داشته است.

به گزارش ایلنا از کمیته امداد امام خمینی(ره)، «اکبر میرشکار» به میزان بهره‌مندی مخاطبان این نهاد از اردوها اشاره کرد و افزود: اردوهای دانش آموزی با ۲۵ درصد، اردوهای دختران بازمانده از تحصیل با ۱۹ درصد، اردوهای دانشجویی با ۱۰ درصد اردوهای جشنواره با هشت درصد، اردوهای کارکنان با هفت درصد و اردوهای خانوادگی با ۳۱ درصد از این اردوها استفاده کرده‌اند.

وی به مددکاری در اردوگاه‌ها برای شش هزار و ۸۲۳ مددجو اشاره کرد و گفت: خدماتی در زمینه درمان بیماری، پرداخت موردی، مشکل مسکن، اشتغال، تامین پوشاک و خدمات حقوقی از این طریق ارائه شده است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره)، شناسایی استعداد مخاطبان، پاسخگویی به شبهات دینی، برگزاری کارگاه تصحیح نماز برای مخاطبان، برگزاری کارگاه ایجاد امنیت اجتماعی و سبک زندگی و جمعی، برگزاری محافل نورانی انس با قرآن، آموزش بهداشت فردی و عمومی، امداد و نجات، مشاوره های فردی و گروهی و کارگاه های آموزشی مهارت فردی را از جمله برنامه ها و اقدامات این نهاد در اردوها عنوان کرد.

میرشکار استان های خراسان رضوی، مازندران و خراسان جنوبی را از استانهایی معرفی کرد که بیشترین مخاطب را داشته است.

وی با اشاره به سرفصل های آموزشی در مجتمع های فرهنگی و تربیتی دائم در شش ماهه نخست امسال ادامه داد: این برنامه ها شامل سرفصل های اعتقادی، قرآنی، اخلاقی، فنی و حرفه ای، ورزشی، کتابخوانی، مشاوره و مهارت های رفتاری، مناسبت ها و همایش ها و محیط مجازی است.

وی با بیان اینکه مجموع تعداد مخاطبین دانش آموز که در تمامی سر فصل های آموزشی شرکت کرده اند بیش از ۳۳۵ هزار نفر آموزش است، تصریح کرد: مجموع تعداد مخاطبان ما که در تمامی سر فصل های آموزشی شرکت کرده اند، بیش از ۸۱ هزار نفر آموزش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز