خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل اتحادیه سراسری گوشت مرغ ایران در گفتگو با ایلنا:

روس‌ها برای بازدید از کشتارگاههای مرغ به ایران می‌آیند

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۹۶۰

در حال حاضر بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تن مازاد تولید مرغ در کشور وجود دارد و ما امیدواریم با صادرات مرغ قیمت‌ها هم رشد کند زیرا تولیدکنندگان ما تاکنون متضرر شده‌اند.

مدیر عامل اتحادیه سراسری گوشت مرغ ایران گفت: با برنامه ریزی از سوی سازمان دامپزشکی به زودی هیاتی روسی از کشتارگاههای مرغ ایران بازدید خواهند کرد.

همایون دارابی، مدیرعامل اتحادیه سراسری گوشت مرغ ایران، در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: روسیه بازار جدیدی برای کشور ما محسوب می‌شود و این کشور نیازمند مواد پروتئینی نظیر مرغ و تخم مرغ است که در این زمینه مذاکراتی نیز با مسئولین شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس مقرر شده است تا هیاتی روسی با هماهنگی سازمان دامپزشکی کشور برای بازدید از کشتارگاههای ما و نحوه پرورش و بسته بندی مرغ به ایران بیایند.

دارابی در پاسخ به این پرسش که آیا ضوابط بهداشتی ما با استانداردهای جهانی مطابقت دارد یا خیر؟، گفت: بله در بازدیدی که یک هیات برزیلی از مجموعه کشتارگاههای ما داشتند به این موضوع تاکید داشتند که کشتارگاههای ما از بهداشتی‌ترین کشتارگاه‌ها در دنیا است.

وی در پاسخ به این پرسش که چه میزان مازاد تولید مرغ در کشور وجود دارد و آیا صادرات مرغ بر روی قیمت‌های داخلی تاثیر گذار خواهد بود یا خیر؟، افزود: در حال حاضر بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تن مازاد تولید مرغ در کشور وجود دارد و ما امیدواریم با صادرات مرغ قیمت‌ها هم رشد کند زیرا تولیدکنندگان ما تاکنون متضرر شده‌اند.

دارابی با اشاره به نرخ مرغ در مرغداری‌ها، گفت: قیمت مرغ بین ۳۸۰۰ تا ۴۲۰۰ در مرغداری و ۵۶۰۰ تا ۶ هزار تومان برای مصرف کننده است که به اعتقاد ما با توجه به افزایش هزینه‌ها این قیمت‌ها پایین هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز