خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

در مبارزه با فساد با کسی شوخی نداریم / بیش از ۲۴۰۰ ساخت‌وساز غیرمجاز را تخریب کردیم

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۹۳۰

احساس من این است که روند برخورد با فساد حداقل در استانداری تهران مثبت است و امروز دیگر از اتفاقاتی که در گذشته و در استانداری تهران شاهد آن بودیم، خبری نیست.

استاندار تهران گفت: در مبارزه با فساد با کسی شوخی نداریم در همین راستا بیش از ۲۴۰۰ ساخت‌وساز غیرمجاز را تخریب کردیم.

حسین هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که استانداری تهران تاکنون برای مبارزه با فساد چه اقداماتی انجام داده است، عنوان کرد: ما در استانداری تهران پیشگیری را به عنوان سیاست اصلی خود قرار داده‌ایم البته مردم چشم و گوش دولت و نظام هستند و آنها در این مورد اظهارنظر کنند.

وی گفت: احساس من این است که روند برخورد با فساد حداقل در استانداری تهران مثبت است و امروز دیگر از اتفاقاتی که در گذشته و در استانداری تهران شاهد آن بودیم، خبری نیست.

استاندار تهران با اشاره به اینکه ما در استانداری تهران پیگیر بحثمبارزه با فساد اداری و اقتصادی هستیم، گفت: در مبارزه با فساد با کسی شوخی نداریم.

وی افزود: برای مثال در همین رابطه ما با بسیاری از ساخت‌ و سازهای غیرمجاز برخورد کردیم و در همین راستا بیش از ۲۴۰۰ ساخت‌وساز غیرمجاز تخریب شد. همه این اقدامات نشان می‌دهد که استانداری در مبارزه با فساد جدی است چرا که دولت هم در این کار بسیار قاطع است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز