خبرگزاری کار ایران

معاون اول رییس‌جمهور وارد استان همدان شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۹۱۸

اسحاق جهانگیری در این سفر همچنین قرار است کارخانه تولید فروسیلیس غرب پارس در شهرک صنعتی جوکار واقع در شهرستان ملایر را افتتاح و یک پروژه نمونه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی را نیز در روستای سیمین‌ابرو مورد بهره برداری قرار دهد.

معاون اول رییس جمهور صبح امروز(سه شنبه) به منظور بهره برداری از طرح کنسانتره سنگ آهن صبانور واقع در شهرستان اسدآباد و افتتاح شرکت بافتسان در شهرستان ملایر، وارد فرودگاه همدان شد و از سوی استاندار و مدیران ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، اسحاق جهانگیری در این سفر همچنین قرار است کارخانه تولید فروسیلیس غرب پارس در شهرک صنعتی جوکار واقع در شهرستان ملایر را افتتاح و یک پروژه نمونه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی را نیز در روستای سیمین‌ابرو مورد بهره برداری قرار دهد.

شرکت در جلسه شورای اداری استان همدان و بررسی مشکلات با حضور مدیران استانی، از دیگر برنامه دکتر جهانگیری در این سفر یک روزه خواهد بود.

معاون اول رییس جمهور پس از ورود به فرودگاه همدان در گفتگو با خبرنگاران، هدف از سفر خود به این استان را بررسی مشکلات و مسائل استان و تشکیل جلسه با مسئولین استانی عنوان کرد و گفت: در این سفر همچنین برخی طرح‌های صنعتی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

جهانگیری افزود: در مقطعی که کشور نیازمند سرمایه گذاری برای اشتغالزایی و خروج از رکود است، حضور بخش خصوصی و شرکت‌های دولتی در این زمینه تعیین کننده است.

وی ادامه داد: راه اندازی طرح‌های صنعتی در استان همدان بیانگر فعالیت بیشتر و نقش آفرینی بخش خصوصی در این استان می باشد.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به مشکلات بودجه کشور و اتکاء آن به درآمدهای نفتی و بیان اینکه اقتصاد کشور در سال آینده با مشکل کاهش بهای نفت روبروست، خاطرنشان کرد: برخی کشورها در توطئه ‌ای مشارکت کردند و بهای نفت را کاهش دادند. البته بیشترین آسیب و زیان متوجه کشورهای مسلمان است اما ایران به دلیل برنامه‌ریزیهای خود در بودجه آسیب کمتری خواهد دید و حتی در این شرایط نیز طوری برنامه ریزی شده که ۳۰ درصد از درآمدهای نفتی در صندوق توسعه ملی ذخیره شود.

جهانگیری با تاکید براینکه دولت برای تامین اعتبار مورد نیاز برخی طرح‌های نیمه تمام اهتمام جدی دارد، گفت: برای اولین بار در دولت موضوع خرید خدمت از بخش خصوصی به تصویب رسیده و بنا شده دولت طرح‌های نیمه تمام را به بخش خصوصی واگذار کند و خدمات را از آنان خریداری نماید.

گفتنی است وزرای صنعت، تجارت و معدن؛ تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، معاون اول رییس جمهور را در این سفر همراهی می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز