خبرگزاری کار ایران

وزیر کار:

روحانی دولت را با ۵۶ درصد «کسری رشد» تحویل گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۹۱۶

«این مقدار کسری نسبت به برنامه‌های تعریف شده کشور یک مصیبت بزرگ به شمار می‌رود چرا که کشور ما از نظر بیکاری نیز وضعیت مطلوبی ندارد.»

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دولت یازدهم اهل کارهای شعاری و پوچ نیست، گفت: زمانی که دولت یازدهم بر روی کار آمد کشور با ۵۶ درصد کسری رشد مواجه بود.

به گزارش دریافتی ایلنا، «علی ربیعی» در آیین افتتاح کارخانه کنسانتره سنگ آهن شهرستان اسد آباد افزود: این مقدار کسری نسبت به برنامه‌های تعریف شده کشور یک مصیبت بزرگ به شمار می‌رود چرا که کشور ما از نظر بیکاری نیز وضعیت مطلوبی ندارد.

وی اظهار کرد: اگر به این وضعیت کسری پرداخته نشود می‌تواند برای آینده کشور مشکل ساز و کمر شکن باشد.

وی با بیان اینکه برای تامین آینده فرزندانمان راهی جز رشد وجود ندارد افزود: دستیابی به رشد مطلوب از اهداف دولت بوده و این هدف هم اکنون روند خوبی در پیش گرفته است.

ربیعی تصریح کرد: ایجاد فرهنگ تولید، کار و ساختن با کار کار‌شناسی یکی از اولویت‌های دولت تدبیر و امید به شمار می‌رود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: برای تحقق این منظور در صندوق فولاد ۷۰ هزار میلیارد ریال برای طرح توسعه پیش بینی شده است که با این روند می‌توان برای ۴۰ هزار نفر در کشور اشتغال ایجاد کرد.

وی اضافه کرد: زمان آغاز به کار دولت تدبیر و امید این صندوق بیش از ۱۰۰ روز عقب ماندگی حقوق داشت که خوشبختانه همه این عقب ماندگی‌ها پرداخت شده است و در بهمن ماه سالجاری نیز جشن پرداخت بدهی‌های این صندوق برگزار خواهد شد.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی همراه با وزیر صنعت معدن و تجارت و «اسحاق جهانگیری» معاون اول رییس جمهوری صبح سه شنبه وارد همدان شدند.

معاون اول رییس جمهوری قرار است در سفر یکروزه خود دو طرح بزرگ صنعتی دیگر را در شهرستان ملایر افتتاح و در ادامه در شورای اداری استان همدان شرکت کند.

شهرستان اسدآباد با دارا بودن ۱۱۰ هزار نفر جمعیت در غرب استان و در ۴۵ کیلومتری شهر همدان واقع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز