خبرگزاری کار ایران

ضرب‌الاجل دادگاه عالی هنک کنگ به معترضان برای تخلیه خیابان‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۸۴۷

دادگاه عالی هنگ‌کنگ طی حکمی اعلام کرد که دانشجویان معترض هوادار دموکراسی تنها تا پنجشنبه فرصت دارند چادر‌ها و وسایل خود را از سطح خیابان‌های اصلی و مراکز تجاری مهم این شبه‌جزیره جمع‌آوری کنند.

دادگاه عالی هنگ‌کنگ امروز - سه‌شنبه - به دانشجویان معترض هوادار دموکراسی تا پنج‌شنبه فرصت داد تا خیابان‌های اصلی این شبه‌جزیره را ترک کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، دادگاه عالی هنگ‌کنگ امروز طی حکمی اعلام کرد که دانشجویان معترض هوادار دموکراسی تنها تا پنجشنبه فرصت دارند چادر‌ها و وسایل خود را از سطح خیابان‌های اصلی و مراکز تجاری مهم این شبه‌جزیره جمع‌آوری کنند.

«پائول تسه» وکیل و نماینده شرکت حمل‌ونقل و اتوبوس، که یکی از گروه‌هایی است که به‌دلیل اختلال در رفت‌و‌آمد از اعتصاب‌کنندگان شکایت کرده است، تصریح کرد که دانشجویان تا قبل از ساعت ۹ صبح پنجشنبه فرصت دارند تا سطح خیابان‌ها و مراکز تجاری را ترک کنند.

ماموران امنیتی هنگ‌کنگ روز گذشته روی تمام چادرهای دانشجویان اعلامیه تخلیه سطح خیابان نصب کردند.

معترضان هنگ‌کنگ با بستن خیابان‌ها و مراکز تجاری مهم تلاش کردند تا مقام‌های این شبه‌جزیره را وادار به انجام مذاکره بی‌قیدوشرط کنند.

بنا بر این گزارش، دانشجویان هنگ‌کنگی از حدود دو ماه گذشته در اعتراض به فقدان دموکراسی در قانون‌اساسی و محدودیت‌های انتخاباتی در این شبه‌جزیره دست به اعتصاب زده‌اند و مذاکره‌های گذشته میان مقام‌های هنگ‌کنگ و نمایندگان دانشجویان نتیجه‌ای در بر نداشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز