خبرگزاری کار ایران

هیچ قولی به کسی نداده‌ام؛

رعدی: همه می‌دانند هیچ‌وقت دنبال پول نبوده‌ام / حمایت‌کنند ماهان را قهرمان می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۷۲۸

بنده هیچ قولی به کسی نداده‌ام. چراکه تنها برای یک نیم فصل مربی این تیم خواهم بود. با این حال اگر حمایت شوم، کسب مقام قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود.

سرمربی جدید تیم فوتسال‌ماهان‌قم گفت: در مورد مسائل‌مالی هیچ صحبتی نکرده‌ام، چون همه می‌دانند دنبال پول نبوده و نیستم.

علی رعدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص انتخاب خود به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال ماهان‌قم، اظهار داشت: من دو، سه هفته پیش مذاکراتی را با مسئولان باشگاه‌ماهان انجام داده بودم که بعد از نظر مثبت اعضای هیات‌رئیسه از باشگاه زنگ زدند و گفتند سرمربی تیم شده‌ام.

وی افزود: تمامی ۷ نفر اعضای هیات‌مدیره باشگاه به انتخاب من رأی مثبت دادند که این هم باعثافتخار برای بنده است و هم مسئولیتم را دشوارتر می‌کند.

مربی پیشین تیم ملی فوتسال امید به مسائل‌مالی اشاره کرد و ادامه‌داد: همه علی رعدی را می‌شناسند و می‌دانند در دوران مربیگری‌ام دنبال پول نبوده، نیستم و نخواهم بود. الان هم هیچ صحبت مالی با مسئولان‌باشگاه انجام ندادم. البته به آنها این را هم گفتم که رعدی قیمتی ندارد!

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال‌برمه در مورد آغاز تمرینات تیم ماهان یادآور شد: نیم فصل‌اول با نایب قهرمانی ماهان به پایان رسید و نمی‌دانیم چند روز تعطیلات نیم‌فصل خواهیم داشت، اما از روز شنبه تمرینات خود را آغاز خواهیم کرد.

سرمربی جدید ماهان‌قم در پایان در پاسخ به این سوال که آیا به مدیران باشگاه قولی بابت قهرمانی در لیگ داده‌اید، گفت: بنده هیچ قولی به کسی نداده‌ام، چراکه تنها برای یک نیم‌فصل مربی این تیم خواهم بود. با این حال اگر حمایت شوم، کسب مقام‌قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز