خبرگزاری کار ایران

ادامه شماره گذاری خودروهای فاقد ایربگ سایپا تا پایان سال 91

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۲۷

معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد از رفع مشکل شماره گذاری خودروهای فاقد ایربگ سایپا تا پایان امسال خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه مراجع ذیصلاح تا پایان امسال کلیه محصولات فاقد ایربگ سایپا شماره گذاری می شوند.

کلیه خودروهای فاقد ایربگ شماره گذاری نخواهند شد.
بهادر کاظمی اظهار داشت: بر این اساس مقرر گردید تا تمامی خودروهای تولیدی ایکس 100 سایپا به تدریج تا پایان امسال مجهز به ایربگ و به بازار عرضه شوند.
وی تصریح کرد: بدین ترتیب تا پایان امسال رمپاپ یا ارتقاء تدریجی استانداردها ادامه یافته به طوری که هم اکنون بخشی از خودروهای تولیدی سایپا با ایربگ تولید می شوند و باید تا پایان امسال این عدد به صد درصد افزایش یابد.
وی در ادامه به انتشار خبری نادرست در این ارتباط پرداخت و تاکید کرد: مصاحبه ای در یکی دو روز گذشته در خصوص عدم شماره گذاری خودروهای فاقد ایربگ سایپا از مهندس برزگری منتشر شد مربوط به صحبت های ایشان در چند روز گذشته بوده، به طوری که تا این زمان شماره گذاری خودروهای فاقد کیسه هوای سایپا متوقف بود در حالی که هم اکنون بر اساس این مصوبه تا پایان امسال این منع برداشته شده است و شرکت سایپا تا اواخر سال 91 فرصت دارد که به تدریج تمامی محصولات پراید خود را با ایربگ تولید و به بازار عرضه کنند.
وی گفت: بنابراین شرکت سایپا تا پایان امسال فرصت دارد تا با برنامه ریزی درست به تدریج خودروهای تولیدی را مجهز به کیسه ایمنی هوا نمایند.
وی تاکید کرد: بر اساس این مصوبه از سال آینده، کلیه خودروهای فاقد ایربگ شماره گذاری نخواهند شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز