خبرگزاری کار ایران

اخراج اومانا زیر فشار ما بود؛

گل‌محمدی: فینال قابل پیش‌بینی نیست / پرسپولیس اسیر بازی خوب ما شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۶۸۲

تیم ما از لحاظ فیزیکی و جسمانی خوبی برخوردار است و از لحاظ روانی هم وضعیت خوبی داریم. تمرکز و نظم تیمی خوبی داریم…

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تاکید کرد که فینال جام‌حذفی قابل پیش‌بینی نیست و نمی‌توان اظهار نظر خاصی در این زمینه کرد.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی تیمش بر پرسپولیس و صعود به فینال جام‌حذفی در نشست خبری اظهار کرد: حساسیت بازی نگذاشت در نیمه‌نخست بازی خود را نمایش بدهیم و کیفیت‌خوبی نداشتیم و محتاط بازی کردیم. نیمه دوم تازه به جو ورزشگاه آزادی عادت کردیم و توانستیم بازی خود را ارائه دهیم.

وی با اشاره به گلی که نوری به ذوبی‌ها زد، گفت: گل خیلی بدی خوردیم، اما توانستیم تمرکز خود را حفظ کنیم و با استفاده از پاس‌های کوتاه در عمق به گل برسیم و تسلط بازی را در دست بگیریم که از شاگردانم تشکر می‌کنم. این برد تقدیم به هواداران خوب تیم.

گل‌محمدی در ادامه با اشاره به اینکه پرسپولیسی‌ها اسیر بازی خوب ما شدند، اظهار کرد: آنها تحت تاثیر بازی ما شده بودند و فشار تیم ما بر پرسپولیس آنقدر زیاد بود که اومانیا هم اخراج شد.

وی همچنین در مورد دیدار فینال این تیم و حریف احتمالی ذوب‌آهن نیز گفت: واقعا نمی‌‌شود پیش‌بینی خاصی کرد. تیم ما از لحاظ فیزیکی و جسمانی خوبی برخوردار است و از لحاظ روانی هم وضعیت خوبی داریم. تمرکز و نظم تیمی خوبی داریم و می‌توانیم این را در فینال هم داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز