خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در اصفهان:

گرایش مردم اروپا و آمریکا به اسلام نشان دهنده افول تفکر لیبراسیم است

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۴۲۲

ائتلاف ضد داعش یک عوام فریبی بیش نیست، زیرا تاکنون اقدامات این ائتلاف فقط سبب از بین بردن تاسیسات و تجهیزات زیر بنای سوریه و عراق شده است.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گردهمایی سیاسی فرماندهان و افسران ارشد یگان های تابعه ارتش که در اصفهان برگزار شد بااشاره به نقش و موقعیت خاص ایران در تحولات منطقه ای گفت: با ایجاد موج بیداری اسلامی در منطقه خاور میانه، آمریکا به دنبال ایجاد بحران در سوریه و دیگر کشور ها کرد تا با استفاده از این بحران ها چهره بیداری اسلامی را مخدوش نماید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سرهنگ محمد اکرمی نیا با اشاره به اینکه حرکت بیداری اسلامی که مسیر خود را با الگو گیری از نظام انقلاب اسلامی پیگیری میکند به تشریح جایگاه موقعیت نظام اسلامی در بین کشور های منطقه پرداخت و ادامه داد: بیداری اسلامی در منطقه خاور میانه و شمال آفریقا یک تحول جهانی است که به تعبیر مقام معظم رهبری امروز جهان در یک پیچ تاریخی به سر می برد و جمهوری اسلامی ایران باید با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود بتواند در این منطقه نقش آفرینی کند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر گرایش مردم اروپا و آمریکا به اسلام نشان دهنده افول تفکر لیبراسیم است که به گفته و تحلیل کارشناسان اروپا و آمریکایی تا سال ۲۰۴بدون جنگ وخونریزی تفکر ارزشی اسلام در اروپا و آمریکا حاکم می شود.

وی اظهار داشت: هدف آمریکا و غرب در قبال موضوع بیداری اسلامی به انحراف کشاندن این حرکت بود که نمونه بارز آن در سوریه قابل مشاهده است.

سرهنگ اکرمی نیا بیان داشت: موقعیت منطقه خاور میانه از لحاظ سیاسی، اقتصادی، نظامی وترانزیت کالا دارای اهمیت ویژه ای است به گونه ای که از منظر کارشناسان بین الملل به عنوان قلب جهان شناخته می شود و هر کشوری که داعیه رهبری برجهان دارد باید بر منطقه خاور میانه تسلط داشته باشد.

وی گریزی به ائتلاف ضد داعش نیز زد و گفت: این تئوری یک عوام فریبی بیش نیست، زیرا تاکنون اقدامات ان ها فقط سبب از بین بردن تاسیسات و تجهیزات زیر بنای سوریه و عراق شده است.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: از دیگر توطئه های آمریکا و غرب علیه ایران ان بود که قصد داشتند نام ایران را نیز در ائتلاف ضد داعش مطرح نموده و به گونه ای جلوه دهند که ایران در جنگ با داعش حضور مستقیم داشته تا از این طریق کشورمان را تضعیف کنند، اما خوشبختانه این توطئه نیز با درایت رهبری و مسئولان کشورخنثی گردید.

گفتنی است، دراین همایش مدیرعقیدتی سیاسی نزاجا، و نمانیده ولی فقیه در لشکر ۸ نجف اشرف سپاه پاسداران و مسئولین و فرماندهان عقیدتی سیاسی یگان های ارتش منطقه اصفهان حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز