خبرگزاری کار ایران

بازار آسیا محتاطانه پیش رفت

کد خبر : ۲۳۰۳۶

کاهش قیمت ین در بازارهای جهانی موجب شد ژاپن در معاملات خود، با روند افزایشی همراه شود در حالی که این کشور در تعطیلات غیر رسمی روز تولد امپراطور به سر می برد و به طور طبیعی با کاهش حجم معاملات رو به رو خواهد شد.

بازارهای آسیایی در نخستین روز معاملاتی هفته، محتاطانه و بدون تغییر به معاملات ادامه دادند.
به گزارش ایلنا، کاهش قیمت ین در بازارهای جهانی موجب شد ژاپن در معاملات خود، با روند افزایشی همراه شود در حالی که این کشور در تعطیلات غیر رسمی روز تولد امپراطور به سر می‌برد و به طور طبیعی با کاهش حجم معاملات رو به رو خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در بازار آسیا، افزایش شاخص نیکی به 1.8 درصد رسید، شاخص اس اند پی استرالیا 0.2 درصد مثبت شد، شاخص کره جنوبی افزایش 0.4 درصدی را ثبت کرد و تنها شانگهای چین با افت 0.3 درصدی رو به رو شد.
این در حالی است که، پس از جلسه بدون نتیجه سران اتحادیه اروپا در هفته گذشته، جلسه مجدد رهبران اقتصادی این منطقه در ساعات کاری امروز برقرار خواهد شد، در حالی که رهبران اقتصادی یورو، دیروز طی کنفرانسی تلفنی به موافقتی اولیه در خصوص اهدای وام دوم به یونان رسیدند و بازارها امیدوارند، امروز خبرهای خوشی به یونان برسد و اروپا را با روند صعودی رو به رو کند.
در بازارهای کالایی، قیمت طلا با کاهش 0.08 درصدی به هر اونس 1750 دلار رسید و قیمت نفت سبک آمریکا با افت 0.2 درصدی هر بشکه 88 دلار معامله شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز