خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمان

بازرسی موسسات حمل و نقل مسافر درون شهری با جدیت پیگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۹۵۱

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمان گفت: بازرسی از موسسات حمل و نقل مسافر درون شهری با جدیت در حال پیگیری است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمان گفت: تیم بازرسی موسسات حمل ونقل مساقر درون شهری متشکل از نماینده سازمان تاکسیرانی و ستاد صیانت از حریم عمومی و امنیت اجتماعی استانداری و همچنین اداره نظارت براماکن عمومی شهر کرمان در حال بازرسی از آژانسهای تاکسی تلفنی و اجرای طرح ممیزی موسسات است.

به گزارش ایلنا ازکرمان مجید عسکری افزود: طرح ممیزی موسسات، شامل بررسی اعتبار پروانه نمایندگی فعالیت و وضعیت عمومی دفاتر کار موسسه و همچنین بررسی مجوز رانندگان مشغول به کار سرویس دهی و وضعیت پارکینگ موسسات است.

وی با اعلام نارضایتی از عدم کسب امتیاز مطلوب دراین ممیزی توسط اکثر موسساتی که تاکنون بازرسی شده اند، ضمن اخطار به مدیران موسسات حمل ونقل مسافر درون شهری کرمان تصریح کرد: بعد از بررسی دوره ای نتایج این طرح، از فعالیت موسساتی که با وجود تذکرات تیم بازرسی هیچ اقدامی درجهت رفع نواقص و معضلات موجود در موسسه خود به عمل نیاورده اند جلوگیری به عمل آمده و موسسات مورد اشاره بعداز طی مراحل قانونی توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی پلمپ خواهند شد.

عسکری با تاکید بر لزوم اجرای قوانین ازسوی مدیران موسسات، گفت: موسسات حمل و نقل مسافردرون شهری می بایست دارای پارکینگ مورد تایید کارشناسان پلیس راهور بوده و خودروهای مشغول به کار در موسسه باید دارای مجوز سازمان تاکسیرانی و آرم شطرنجی بر روی کاپوت جلوی خودرو و صندوق عقب خودرو باشند تا شهروندان عزیزی که از سرویس های تاکسی تلفنی استفاده می کنند احساس امنیت وآسودگی خاطر داشته باشند.

وی با اشاره به جدیت سازمان تاکسیرانی مبنی بر ساماندهی وضعیت موسسات فعال در سطح شهرکرمان افزود: متاسفانه مدیران موسسات به بهانه عدم صدور کارت سوخت ویژه موسسات برای رانندگان آژانس از معرفی رانندگان خود جهت اخذ پروانه تاکسیرانی امتناع کرده اند که این تخلف توجیه ناپذیر است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمان با تاکید بر اینکه صدور کارت سوخت ویژه موسسات در گرو سیاست‌های ستاد سوخت کشور است، اظهار کرد: هرفردی که قصد فعالیت در ناوگان حمل و نقل درون شهری کرمان را دارد، لازم است با داشتن شرایط لازم و کافی نسبت به اخذ مجوز لازم و اخذ تایید صلاحیت خوداقدام کند.

عسکری ضمن تقدیر از شهروندان شریف کرمانی که نسبت به نحوه فعالیت وسرویس دهی موسسات سطح شهر احساس مسئولیت نموده و انتقادات و پیشنهادات سازنده خود را به سازمان تاکسیرانی اعلام کرده‌اند، افزود: سامانه پیامکی این سازمان با شماره ۱۰۰۰۰۰۰۰۱۳۳۰۰۰ درطول شبانه روز آماده دریافت گزارشات مردمی است.

وی با اشاره به این مهم که موسسات حمل ونقل مسافر با جان، مال و نوامیس جامعه سر و کار دارند، خاطرنشان کرد: سازمان تاکسیرانی کرمان در جهت نیل به اهداف سازمانی خود از جمله نظارت برنحوه سرویس دهی موسسات حمل و نقل مسافر درون شهری از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز