خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات:

دولت تلاش می‌کند تا حماسه اقتصادی به وقوع بپیوندد

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۹۳۹

دولت یازدهم تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری از همه جناح‌ها استفاده می‌برد و به فکر حاشیه بردن هیچ جناحی نیست. جناح‌های سیاسی باید با رعایت قواعد بازی، فعالیت سیاسی کنند و از به حاشیه بردن یکدیگر بپرهیزند.

وزیر اطلاعات با ابلاغ سلام گرم رئیس‌جمهور به مردم رامیان، اظهار کرد: این دولت در عرصه خدمتگذاری به دنبال حل مشکلات مردم است و با اطمینان نیز به این امر خوشبین است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی امروز(سه‌شنبه) در جمع مردم شهرستان رامیان در شرق استان گلستان، تحریم‌های دشمنان را کاری ظالمانه اعلام کرد و گفت: مردم ایران این مشکلات ظالمانه را با جان دل پذیرفتند تا هزینه سر بلندی و استقلال خود را بپردازند.

وی ادامه داد: دولت با تدبیری که به کار بست توانست بخشی از این مشکلات را رفع کرده و همچنین اندکی از سرمایه‌های بلوکه شده را آزاد کند و هم‌اکنون انبارها انباشته از کالاهای راهبردی است.

علوی با بیان اینکه " مشکلات عدیده‌ای که دولت با آن رودروست، برنامه‌ریزی‌ها را دچار مشکل کرده است "، به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ اشاره کرد و افزود: به گفته رهبری معظم انقلاب، حماسه سیاسی در این سال رخ داد اما اکنون دولت تلاش می‌کند تا حماسه اقتصادی به وقوع بپیوندد.

وزیر اطلاعات با یادآوری اینکه لازمه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی در جامعه فراهم بودن امنیت است، افزود: تا زمانی که در جامعه امنیت نباشد، سرمایه‌گذاری نمی‌شود و اندیشه اندیشمندان به پویایی نمی‌رسد و بارقه‌های نوپردازی در ذهن اهل فرهنگ جرقه نمی‌زند.

وی افزود: همه اقشار جامعه، اساتید، دانشجویان و طلبه‌ها با رعایت چارچوب نظام در جهت حفظ امنیت کشور تلاش خواهند کرد.

وزیر اطلاعات همچنین گفت: وقتی مردم از امنیت و آرامش برخوردار شوند، انگیزه تخلف نیز در جامعه کاهش می‌یابد.

به گفته علوی، اگر می‌خواهیم ناهنجاری‌ها کم شود، یکی از راه‌های آن بها دادن و شخصیت دادن به مردم است و اگر شخصیت مردمی آسیب دید، نباید انتظار آرامش داشت.

وزیر اطلاعات با یادآوری فعالیت فراجناحی دولت تدبیر و امید افزود: دولت یازدهم تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری از همه جناح‌ها استفاده می‌برد و به فکر حاشیه بردن هیچ جناحی نیست. جناح‌های سیاسی باید با رعایت قواعد بازی، فعالیت سیاسی کنند و از به حاشیه بردن یکدیگر بپرهیزند.

وی با بیان اینکه " دولتی که راهبردش وحدت ملی است، انتظار دارد همه جناح‌ها با آن همکاری کند "، در ادامه گفت: انتظار از فرزندان انقلاب این است تا دست در دست هم انقلاب، نظام و رهبری را حمایت کنند.

وزیر اطلاعات در پایان اظهار کرد: امروز همه اقوام در جهت حفظ انقلاب باید دست در دست هم دهند و زیر چتر ولایت فعالیت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز