خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان آتش نشانی قائم شهر:

بیشترین خسارت در اثر طوفان، مربوط به بافت فرسوده است

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۹۲۷

براثر طوفان امروز قائم شهر، ۱۷ ساختمان سقف خود را از دست داده اند که بیشتر در منطقه بافت فرسوده شهری و در حریم پشت را آهن قرار داشتند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی قائم شهر گفت: بیشترین آسیب طوفان در قائم شهر مربوط به بافت فرسوده شهری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، محمدعلی شیرسوار در گفتگویی با بیان اینکه بیشترین آسیب طوفان در قائم شهر مربوط به بافت فرسوده شهری است اظهار داشت: براثر طوفان امروز، ۱۷ ساختمان سقف و شیروانی خود را از دست داده اند که بیشتر در منطقه بافت فرسوده شهری و در حریم پشت را آهن قرار داشتند.

وی افزود: همچنین سقوط پنج اصله درخت در خیابان ساری به روی خودروها و ساختمانها مأمورین را مجبور به قطع درختان کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قائمشهر ادامه داد: همچنین بر اثر طوفان امروز قائم شهر، بخشی از سقف مدرسه دخترانه شاهد تخریب شد.

وی با بیان اینکه تا این لحظه ۵۳ تماس منجر به خسارت داشتیم اظهار داشت: برآورد مالی خسارت طوفان امروز، بیش از ۵۰۰ میلیون تومان بوده است که این مقدار بدون در نظر گرفتن ملزومات خانوار می باشد و فقط خسارت به ابنیه ها محاسبه شد.

شیرسوار گفت: خوشبختانه به غیر از خسارات مالی تاکنون گزارشی از خسارات جانی دریافت نکردیم.

گفتنی است، عصر امروز طوفانی با سرعت ۷۲ کیلومتر در ساعت، همراه با بارندگی شدید، رگبار، رعد و برق شهرستان قائمشهر را در نوردید و خساراتی را وارد نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز