خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری:

روستائیان مرزنشین با تشکیل تعاونی از تسهیلات بدون بهره مند می شوند

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۹۱۰

روستائیان مرزنشین با تشکیل شرکت تعاونی و یا شرکت های سهامی خاص با سهم آورده ۱۵درصد از ۸۵ درصد تسهیلات بدون بهره مند می شوند.

معاون توسعه روستائی و مناطق محروم کشور اعلام کرد: اهالی روستاهای مرزنشین برای ایجاد واحدهای تولیدی و اشتغالزا از تسهیلات بدون بهره برخوردار می شوند.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل رضوی، عنوان نماینده رییس جمهوری در جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه افزود: این تسهیلات بر اساس مصوبه دولت در راستای حمایت از مرزنشینان پرداخت می شود.

رضوی با بیان اینکه ۸۶ درصد جمعیت شهرستان مراوه تپه را مرزنشینان تشکیل می دهند، افزود: روستائیان مرزنشین با تشکیل شرکت تعاونی و یا شرکت های سهامی خاص با سهم آورده ۱۵درصد از ۸۵ درصد تسهیلات بدون بهره مند می شوند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: همچنین کارت یارانه روستائیان مرزنشین بعنوان وثیقه تسهیلات دریافتی قابل ارائه به بانک ها می باشد و مدت باز پراخت این وام نیز۱۰ساله است.

رضوی، ادامه داد: سرمایه گذارانی که در دیگر نقاط کشور زندگی می کنند و اهل روستاهای نوار مرزی هستند می توانند با آورده ۲۵ درصدی از این وام با بهره ۴ درصد و باز پرداخت ۱۰ ساله استفاده کنند.

وی گفت: سرمایه گذاران خارج از شهرستان نیز با مشارکت اهالی روستاهای مرزی با آورده ۳۵ درصد از این وام ها بهره مند می شوند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهوری در ادامه از اختصاص ۱۰میلیارد ریال اعتبار ویژه برای شهرستان مراوه تپه خبر داد و افزود: این اعتبار جهت اجرای طرح های عمرانی روستاهای مرزی هزینه خواهد شد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهوری در جریان این سفر با حضور در گلزار شهدای مراوه تپه با قرائت فاتحه نسبت به شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

د

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز