خبرگزاری کار ایران

به مدت ۳۰ روز برگزار می شود؛

برگزاری مراسم ماه صفر در مسجد بزرگ خواهرامام رضا(ع) رشت

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۸۵۰

برگزاری مراسم ماه صفر به مدت ۳۰ روز و شب با حضور واعظان و مداحان پیشکسوت در مسجد بزرگ خواهر امام رضا(ع) رشت برگزار می شود.

مسئول هیئت امنا مسجد بزرگ خواهر امام رضا(ع) رشت از برگزاری مراسم ماه صفر به مدت ۳۰ روز و شب در این مسجد خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدرضا مرزکار در جمع اعصضای هئیت امنا مسجد بزرگ خواهرامام(س) رشت از برگزاری مراسم ماه صفر به مدت ۳۰ روز و شب با حضور واعظان و مداحان پیشکسوت خبر داد و گفت: این مراسم در ایام ماه صفر در مسجد بزرگ خواهر امام رضا(ع) رشت برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم روضه بین الطلوعین افزود: این برنامه معنوی نیز هر روز بعد از نماز جماعت صبح با حضور نمازگزاران برگزار می شود.

مسئول هیئت یادگاران جهاد و شهادت گیلان خاطر نشان کرد: مراسم عزاداری ماه صفر نیزهرشب بعد از نماز جماعت مغرب و عشاء با حضور واعظانی چونحجت الاسلام والمسلمین یاری، حجت الاسلام والمسلمین حجازی، حجت الاسلام والمسلمین کیماسی، حجت الاسلام والمسلمین ایزدپناه، حجت الاسلام والمسلمین عبدی، حجت الاسلام والمسلمین نوری سعید، حجت الاسلام والمسلمین مطهری، حجت الاسلام والمسلمین مودب پور، حجت الاسلام والمسلمین ریحانی، حجت الاسلام والمسلمین کمالی، حجت الاسلام والمسلمین قوام، حجت الاسلام والمسلمین شفیعی زاده برگزار می شود.

گفتنی است طی این مدت مداحانحاج علی صومی، حاج اسماعیل گوهری، حاج محمد عباسبور، حاج پیمان رنجبر و کربلایی ذوالفقار نیز در امراسم مذکور مداحی می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز