خبرگزاری کار ایران

با خرید‌های تازه درخشان؛

پرسپولیس چشم بازار را کور کرد / قرمزها ناجی می‌خواهند، نه بازیکنان معمولی!

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۸۲۸

وقتی عملکرد مهدی جعفرپور و رضا خالقی‌فر را می‌بینیم از خودمان می‌پرسیم واقعا ملاک مدیران و کادر فنی پرسپولیس برای به خدمت گرفتن این بازیکنان چه چیزی بوده است

پرسپولیس با خریدهایش چشم بازار را کور کرد تا نگرانی‌ها در مورد آینده این تیم بزرگ و پرطرفدار بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرسپولیس به گفته حمید درخشان خوب بسته نشده و مشکلات زیادی دارد. سرمربی سرخ‌پوشان تهرانی حتی مدعی شده شاگردانش به لحاظ بدنی هم مشکل دارند، اما آنچه که این روزها بیش از هر زمان دیگری قابل بحثاست خریدهای جدید پرسپولیس است.

پرسپولیس با خریدهای جدیدش چشم بازار را کور کرد تا نگرانی‌های هوادارانش برای ادامه کار این تیم درلیگ جام‌حذفی و لیگ‌قهرمانان آسیا بیشتر از قبل شود. وقتی عملکرد مهدی جعفرپور و رضا خالقی‌فر را می‌بینیم از خود می‌پرسیم واقعا ملاک‌مدیران و کادر فنی پرسپولیس برای به خدمت‌گرفتن این بازیکنان چه چیزی بوده است.

هنوز یادمان نرفته سیاسی مدیرعامل باشگاه در کنفرانس مطبوعاتی عصر یکشنبه چطور از خالقی‌فر تعریف و تمجید می‌کرد. وقتی تعریف‌های سیاسی را می‌شنیدیم، احساس کردیم منجی پرسپولیس آمده و می‌تواند به تنهایی این تیم را نجات دهد، اما عملکرد خالقی‌فر مقابل نفت‌تهران و البته جعفرپور در هفته‌های اخیر نشان می‌دهد مدیران و کادر فنی پرسپولیس در به خدمت گرفتن بازیکنان جدید چندان موفق نبوده‌اند و بازیکنانی معمولی و نه در سطح و اندازه پرسپولیس برای این تیم جذب کرده اند.

البته به این نکته تاکید داریم که کادر فنی در به خدمت‌گرفتن و استفاده از بازیکنان اختیار تام دارند و باشگاه هر بازیکنی که صلاح بداند را می‌تواند جذب کند، اما خریدهای جدید پرسپولیس هرگز در سطح و اندازه این تیم نیستند و بعید است بتوانند گره از مشکلات پرسپولیس باز کرده و کمک خاصی به پرسپولیس کنند.

جعفرپور فصل‌گذشته در سایپا نیمکت‌نشین بود و امسال هم در شروع فصل در لیگ‌یک بود و به نظر می‌رسد درخشان و سیاسی خیلی زود به اشتباه خود پی برد‌ه‌اند چراکه در همین پست دنبال جذب بابک حاتمی هستند تا پرسپولیس در جناح راست تقویت شود. خالقی‌فر آنچنان که سیاسی تعریف می‌کرد بازیکن باکیفیتی نیست و بعید است بتواند کمک خاصی به این تیم بزرگ و پرطرفدار کند با این شرایط هواداران پرسپولیس حق دارند نگران آینده تیم‌شان باشند و این دغدغه‌ها را بروز دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز