خبرگزاری کار ایران

هفته پنجم لیگ‌برتر والیبال؛

پیمان با پیکان در پی تثبیت‌‌صدرنشینی / مشهد، میزبان جدال سرنوشت‌ساز

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۷۶۷

دیدارهای این هفته لیگ‌برتر والیبال «جام زنده یاد حسین معدنی» در شهرهای مشهد، گنبد، تهران(دو دیدار)، بندرعباس و کرج پیگیری خواهد شد که ۵ دیدار روز چهارشنبه و یک مسابقه روز جمعه برگزار می‌شود.

هفته پنجم لیگ برتر والیبال با ۶ دیدار در حالی روزهای چهارشنبه و جمعه پیگیری می‌شود که تیم‌های‌پیکان و شهرداری‌ارومیه صدرنشینان دو گروه این رقابت‌ها در دیدارهای خارج از خانه برای جایگاه خود نگرانی ندارند.

به گزارش ایلنا، هفته پنجم بیست و هشتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران روزهای چهارشنبه و جمعه ۱۲ و ۱۴ آذرماه با ۶ مسابقه پیگیری خواهد شد.

دیدارهای این هفته لیگ برتر والیبال «جام زنده یاد حسین معدنی» در شهرهای مشهد، گنبد، تهران(۲ دیدار)، بندرعباس و کرج پیگیری خواهد شد که ۵ دیدار روز چهارشنبه و یک مسابقه روز جمعه برگزار می‌شود.

در گروه یک این رقابت ها تیم والیبال پیکان روز چهارشنبه در گنبد کاووس میهمان بازرگانی جواهری‌گنبد خواهد بود. شاگران پیمان اکبری سرمربی پیکان در حال حاضر با ۱۱ امتیاز در صدر قرار دارند و حتی اگر مغلوب میزبان خود شوند صدرنشینی را از دست نمی دهند، زیرا تیم دوم این گروه(شهرداری تبریز ۹ امتیاز) این هفته استراحت دارد.

بازرگانی جواهری نیز با ۳ امتیاز در رتبه پنجم قرار دارد و در صورت پیروزی و کسب ۳ امتیاز امکان صعود یک پله‌ای خواهد داشت، البته پیروزی بر پیکان حتی در سالن پرتماشاگر المپیک گنبد برای تیم‌ها کار آسانی نیست و شاگردان پیمان اکبری که تاکنون هر چهار پیروزی بازی خود با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند، تمام سعی خود را برای ادامه روند پیروزی های خود خواهند کرد.

میزبان خراسان که با هفت امتیاز در رتبه سوم گروه یک این رقابت ها قرار دارد، این هفته در سالن مهران مشهد میزبان تعاون گنبد است و در صورت کسب سه امتیاز مسابقه به رتبه دوم صعود خواهد کرد و جای شهرداری تبریز خواهد گرفت.

میزان که در هفته چهارم در زاهدان مغلوب شهرداری این شهر شد، برای بازگشت‌انگیزه بازیکنان خود نیاز مبرم به پیروزی برابر تعاون گنبد دارد که با ۲ امتیاز در رتبه ششم این گروه قرار دارد. این دیدار در حالی به صورت آزمایشی با بلیت‌فروشی در سالن مهران برگزار می‌شود، که سازمان‌لیگ اعلام کرده در صورت به وجود آمدن مشکلی از سوی تماشاگران و یا میزبان، مسابقات آینده میزان در سالن دیگری غیر از سالن مهران برگزار خواهد شد.

آخرین دیدار گروه یک لیگ برتر در هفته پنجم این رقابت ها روز جمعه ۱۴ آذر در سالن فدراسیون والیبال واقع در مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد و دو تیم ارتعاشات صنعتی ایران و شهرداری زاهدان به مصاف یکدیگر می‌روند. ارتعاشات با نوجوانان ملی پوش هنوز امتیازی کسب نکرده و این دیدار فرصت مناسبی برای این تیم است که بتواند کسب امتیاز کند. هر چند شهرداری زاهدان هم به دلیل پیروزی برابر میزان در هفته گذشته، در اوج انگیزه و آمادگی برای کسب پیروزی قرار دارد.

در گروه دوم نیز تیم صدرنشین این رقابت‌ها(شهرداری ارومیه) در هفته پنجم لیگ‌برتر والیبال میهمان است و در دیدار خارج از خانه در بندرعباس به مصاف آلومینوم‌المهدی بندرعباس می‌رود. نماینده ارومیه نیز نگرانی بابت از دست‌دادن صدرنشینی ندارد زیرا با تیم دوم گروه چهار امتیاز اختلاف دارد ولی با پیروزی در این دیدار تا حدودی خیالش از قهرمانی نیم فصل در گروه خود راحت می شود.

تیم والیبال سایپا که با ۲ امتیاز در رتبه ششم گروه دوم قرار دارد این هفته میزبان متین ورامین مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها و تیم سوم این گروه است. متین نیز در ۲ هفته گذشته برابر حریفان ناکام بوده و این هفته در سالن انقلاب‌کرج برای دفاع از حیثیت خود و نزدیک شدن به صدر جدول به میدان می‌رود.

آخرین مسابقه هفته پنجم لیگ‌برتر والیبال در گروه ۲، در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار خواهد شد و دو تیم وزارت دفاع و مهر پارس فارس به مصاف یکدیگر می‌روند. دو تیم نخستین حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنند، اما شاگردان فرهاد نفرزاده در هفته‌های گذشته ۳ پیروزی متوالی و ۸ امتیاز کسب کرده‌اند که رتبه دوم جدول ره آورد این تیم از این پیروزی‌ها است و تاکنون نیز شکست نداشته‌اند.

از سوی دیگر نماینده‌فارس تاکنون پیروزی نداشته و بدون‌امتیاز در قعر جدول گروه دوم لیگ برتر قرار دارد و امیدوار است از این میزبانی سربلند بیرون آید و بتواند از این دیدار امتیاز بدست آورد. در گروه دوم لیگ برتر و در هفته پنجم تیم نوین کشاورز استراحت دارد.

برنامه‌کامل دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

چهارشنبه ۱۲ آذرماه:

میزان خراسان – تعاون گنبد، سالن مهران‌مشهد
بازرگانی جواهری گنبد – پیکان تهران، سالن المپیک‌گنبد
آلومینیوم المهدی بندرعباس – شهرداری ارومیه، سالن فجر بندرعباس
سایپا البرز – متین ورامین، سالن انقلاب‌کرج
وزارت دفاع – مهرپارس فارس، خانه والیبال

جمعه ۱۴ آذرماه:
ارتعاشات صنعتی ایران – شهرداری زاهدان، سالن‌فدراسیون والیبال

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز