خبرگزاری کار ایران

المپیاد ورزشی در مدارس به نفع همه است؛

شمسایی: شوق شرکت در مسابقات‌مدرسه‌، باعثشد وزنم را پایین بیاورم

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۷۴۳

شوق شرکت در مسابقات مدرسه و درخشیدن در میان هم کلاسی‌هایم باعثشد تا از یک دانش آموز تپل به یک دانش‌آموز ورزشکار تبدیل شده و وزنم را به شدت پایین بیاورم.

آقای گل فوتسال جهان گفت: شوق شرکت در مسابقات مدرسه و درخشیدن در میان هم کلاسی‌هایم باعثشد تا از یک دانش‌آموز تپل به یک دانش‌آموز ورزشکار تبدیل شده و وزنم را به شدت پایین بیاورم.

به گزارش ایلنا، وحید شمسایی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: شوقی که هر دانش‌آموز در دوران تحصیل برای درخشیدن در مدرسه دارد پوئن ارزشمندی است که می‌توان از آن در المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای برای سوق دانش‌آموزان به سمت‌ورزش بهره برد. برای من که همین‌طور بود و توانستم از یک دانش‌آموز تپل در دوران ابتدایی به یک ورزشکار موفق در دوران راهنمایی و دبیرستان تبدیل شوم.

آقای‌گل فوتسال‌جهان که در برهه‌ای وزن خود را از ۱۲۰کیلوگرم به فرم ایده‌آل بازی در تیم‌ملی رسانده، تاکید کرد: مصدومیت پایم در برهه‌ای باعثشد تا وزن من تا ۱۲۰ کیلوگرم هم بالا بیاید، اما انگیزه باعثشد تا دوباره به اندام ورزشکاری دست پیدا کنم، چون انگیزه شرکت در فعالیت ورزشی، در سن و سال نوجوانی و جوانی فوق العاده بالاست که نباید از آن غافل شد.

وی تاکید کرد: من اعتقاد دارم برگزاری چنین المپیادهایی به سود همه دانش‌آموزان است چراکه حتی دانش‌آموزی که اهل ورزش نبوده و اندام ورزشکاری هم ندارد با انگیزه مطرح و دیده شدن در غالب چنین رقابت‌های منظمی، ناخودآگاه به این سمت گرایش پیدا خواهد کرد که نفع آن برای همه علی‌الخصوص جامعه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز