خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان تاکید کرد:

نظارت جدی برعملکرد سرویس مدارس در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۷۳۳

باید جایگاه آموزش و پرورش گیلان در وزارت آموزش و پرورش و کشور ارزیابی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خطاب به روسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق گیلان بر نظارت جدی عملکرد سرویس مدارس در استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در جلسه روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد گفت: روسای ادارات نسبت به عدم ارسال بخشنامه‌های بی مورد و تکراری به مدارس، صرفه جویی انرژی، بهسازی نیروی انسانی اهتمام ویژه داشته باشد.

وی با اشاره به توفیقات آموزش و پرورش گیلان در امر ساماندهی تاکید کرد: باید جایگاه آموزش و پرورش گیلان در وزارت آموزش و پرورش و کشور ارزیابی شود و طرح‌هایی که اجرا می‌شود مانند تعطیلی پنجشنبه‌ها آسیب شناسی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تاکید بر انجام مطلوب طرح تعالی مدیریت، نظارت ویژه بر بوفه و سرویس مدارس، پیگیری منابع شهرداری‌ها گفت: انتظار می‌رود راه‌های تامین منابع را شناسایی شود، شورای شهر و روستا و شورای برنامه‌ریزی منطقه فعال شود و تکریم ارباب رجوع در اولویت قرار گیرد.

وی ابراز داشت: امید و آرامش در بین فرهنگیان و دانش آموزان نهادینه و تلاش شود هزینه‌های جاری مدارس کاهش یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز