خبرگزاری کار ایران

طی روزهای ۱۴ تا ۱۷ بهمن ماه؛

نخستین نمایشگاه ملی دنیای اینترنت در تهران برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۶۵۳

نخستین نمایشگاه ملی و تخصصی دنیای اینترنت(intex ۲۰۱۵) با حضور۳۰۰ شرکت داخلی وخارجی همزمان با دهه مبارک فجر در مجموعه نمایشگاههای برج میلاد تهران برگزار می شود.

نمایشگاه ملی دنیای اینترنت با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و توسط مرکز توسعه اطلاعات کاربردی در روزهای ۱۴ تا ۱۷ بهمن ماه سال جاری تشکیل خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حامد پرتوی مدیر اجرایی نخستین نمایشگاه ملی دنیای اینترنت روز دوشنبه در این خصوص، گفت: زمینه حضور حدود ۳۰۰شرکت داخلی و خارجی دراین نمایشگاه فراهم شده و تاکنون با حدود ۵۰ شرکت اینترنتی قرارداد قطعی منعقد شده است.

وی افزود: از آنجا که تاکنون درحوزه های مرتبط با اینترنت و فن آوری های آنلاین زمینه ای برای شناخت و آشنایی شرکت های اینترنتی و فن آوری های ارتباطی فراهم نشده، برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسب و ارزشمندی برای تعامل و همکاری و شناخت ظرفیتهای شرکتهای اینترنتی می باشد.

به گفته وی، تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی، ایجاد فضای حرفه ای برای شناخت ظرفیت های کارآفرینی شبکه های اینترنت و ایده پردازی به سرمایه گذاران این حوزه، شناسایی ظرفیت های اینترنتی کشور و ارتقا وضع موجود و ایجاد فضای رقابتی برای ارائه کنندگان خدمات و تجهیزات اینترنت از اهداف مهم برگزاری این نمایشگاه است.

پرتوی افزود: دراین نمایشگاه شرکت های ارایه دهنده دسترسی اینترنت، شرکت های زیرساخت، تامین کنندگان زنجیره ارزش اینترنت، بانک ها و موسسات مالی نوین، سازمان های تنظیم مقررات، افراد و شرکت های طراح سایت، شرکت های ارایه دهنده راهکارهای پرداخت، سایت های کاربردی با کاربری آموزشی، بازرگانی، پزشکی، شرکت های امنیت اطلاعات، شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز