خبرگزاری کار ایران

نقاشی‌های یحیی رویدل به گالری پنجره می‌رود

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۶۵۲

نمایشگاه نقاشی‌های یحیی رویدل ۱۴ آذرماه در گالری پنجره به نمایش درمی‌آید.

نمایشگاه انفرادی یحیی رویدل با نمایش ۵۰ اثر در ابعاد ۱۰*۱۰ در گالری پنجره برپا می شود که همگی با تکنینک رنگ روغن روی بوم خلق شده‌اند.

به گزارش ایلنا؛ آثار این نمایشگاه که با عنوان " همین حوالی " به روی دیوار گالری می‌رود در برگیرنده پرتره‌هایی است که این هنرمند از چهره‌هایی که طی مدت زمان خلق آثار در زندگی روزمره با آنها برخورد داشته به روی بوم خلق کرده است. هنرمند این آثار خود درباره پرتره‌هایش می‌نویسد: " انسان سیاره اسرارآمیزی است که آنچه نهان دارد در فلات چهره‌اش به نقش درآمده است. ‬‬‬‬نقاشی، جاذبه ای را ماند که جهان عظیم هر سیاره را به کهکشان کنکاش‌ها و مکاشفه‌ها می‌کشاند. از حوالی همین کهکشان، آنانی را که بودشان به جهانم رنگ بخشیده‌اند، به نظاره نشسته‌ام. ‬‬‬‬‬‬‬‬ کافی است لحظه‌ای در خلسه این کهکشان، تضادهای درونی، تشویش‌ها، دردها، تنهایی، بیگانگی، بهت و شاید شادی سیارگانم را دریابی…در این سکوت پرهیاهو. ‬‬‬‬ "

یحیی رویدل متولد ۱۳۶۷ و دارای کارشناسی ارتباط تصویری است. کسب رتبه اول نقاشی در بخش استانی یاسوج طی سه سال پیاپی و تقدیر در دو دوره جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی جوانان از موفقیت‌های این هنرمند جوان است. او تا کنون در بیش از شش نمایشگاه گروهی از جمله نمایشگاه تابلوهای کوچک در گالری آریا، دوسالانه دامون فر، آرت اکسپو تهران، نمایشگاه صد اثر صد هنرمند و… حضور داشته است.

این نمایشگاه تا ۲۱ آذرماه در گالری پنجره دایر است و علاقمندان می‌توانند ساعت ۱۶ تا ۲۱ هر روز از این نمایشگاه واقع در ظفر، خیابان فرید افشار، انتهای کوچه بابک شرقی، بن بست بابک، پلاک ۲۹، طبقه دوم دیدن کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز