خبرگزاری کار ایران

یک عضو فراکسیون رهروان ولایت در گفت‌وگو با ایلنا؛

نمایندگان معتدل٬ نگران لابی جبهه پایداری‌ با وزارت علوم هستند

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۶۰۰

اگر وزارتخانه علوم در مسائلی چون انتصابات، بورسیه‌ها و موضوع اساتید و دانشجویان اخراجی کوتاهی کند، مسلما بخش قابل توجهی از پایگاه اجتماعی دولت را که از دانشگاهیان تشکیل شده از دست خواهد داد.

یکی از اعضای فراکسیون دانشگاهیان ضمن تاکید بر رایزنی اعضای جبهه پایداری با وزیر علوم پیش از جلسه رای اعتماد، هشدار داد: اگر وزارتخانه علوم در مسائلی چون انتصابات، بورسیه‌ها و موضوع اساتید و دانشجویان اخراجی کوتاهی کند، مسلما بخش قابل توجهی از پایگاه اجتماعی دولت را که دانشگاهیان تشکیل می‌دهند را از دست خواهد داد.

یکی از نمایندگان مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا در پاسخ به چرایی رای نمایندگان جبهه پایداری به محمد فرهادی، گفت: گفته می‌شود که نوعی بده بستان بین وزارت خانه و این جریان سیاسی صورت گرفته است چرا که قبل از جلسه رای اعتماد جلساتی بین این طیف از نمایندگان و شخص وزیر برگزار شد، اما ما این موضوع را قبول نداریم و معتقدیم وزیر محترم هیچ‌گاه پایگاه اجتماعی دولت را نادیده نخواهد گرفت.

این عضو فراکسیون رهروان ولایت در ادامه تاکید کرد: نگرانی برخی نمایندگان معتدل مجلس نیز به همین مساله بر می‌گردد که تعهدات دولت به دانشگاهیان در دوره وزارت اقای فرهادی نادیده گرفته شود که اگر چنین اتفاقی رخ دهد و وزارت خانه در مسائلی چون انتصابات، بورسیه‌ها و موضوع اساتید و دانشجویان اخراجی کوتاهی کند، مسلما بخش قابل توجهی از پایگاه اجتماعی دولت را که دانشگاهیان تشکیل می‌دهند را از دست خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز