خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری:

خانه کارگر بلندگوی اجرای عدالت برای مستعضفین و اقشار کم درآمد جامعه است

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۵۸۵

کارگران درتمامی انقلاب ها در تاریخ نقش بی بدیلی داشته اند و باید پذیرفت که در همه عرصه های انقلاب کارگران جمهوری اسلامی نقش بنیادینی داشته اند.

فرماندار ساری گفت: تفسیر قانون کار به نفع کارفرمایان است.

به گزارش ایلنا از ساری، جواد واحدی در دیدار اعضای هیئت اجرایی تشکیلات خانه کارگر مازندران با بیان اینکه همواره تشکیلات خانه کارگر بلندگوی تقاضای اجرای عدالت برای مستعضفین و اقشار کم درآمد جامعه بوده است افزود: کارگران درتمامی انقلاب ها در تاریخ نقش بی بدیلی داشته اند و باید پذیرفت که در همه عرصه های انقلاب کارگران جمهوری اسلامی نقش بنیادینی داشته اند.

فرماندار ساری با تشریح اینکه دراقتصاد مقاومتی ارکان توسعه بردوش تولید و تولید گر است افزود: بدون شک نقش کارگران نقشی تاثیر گذار دراقتصاد خرد وکلان کشور است که نباید مسئولین و دست اندرکارران نظام این نقش را نادیده بگیرند.

وی افزود: دردولت یازدهم ریاست محترم جمهوری اسلامی جایگاه خاصی در توسعه کشور برای کارگران دیده است.

واحدی تصریح کرد: حضور وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی که از بدنه تشکیلات کارگری است مزید این ادعاست.

فرماندارساری با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی بعنوان یک صندوق بین النسلی است و در طی سالهای گذشته سیاسیون این سازمان را احاطه کرده بودند اظهار کرد: در شرایط کنونی و در دولت تدبیر و امید سازمان تامین اجتماعی به دست مدیران تخصصی سپرده شده است و شاهد نزدیک شدن عدالت در این سازمان هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز