خبرگزاری کار ایران

مدیر كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی مازندران خبرداد:

برگزار ی اولین همایش عاشورائیان جامعه كارگران و تعاونگران مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۷۹

با توجه به اینكه این قشر عظیم نقش مهمی در تحقق تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی ایفا می كنند، برگزاری این همایش آثار موثری نیزدر اعتقادات وبیان افكار جامعه كارگر ی وتعاونگران در جامعه خواهد داشت.

ایلنا - ساری: مدیر كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی مازندران در گفتگویی با ایلناگفت: وظیفه كارگران و تعاونگران نیز همانند سایر اقشار جامعه در اعتلای پیام عاشورا بسیار سنگین است.

به گزارش ایلنا، وی افزود:این دوقشر باید محوری برای عرضه معارف عاشورا و تبیین اهداف این قیام بزرگ به مردم باشند.

بابایی كارنامی هدف از برگزاری این همایش را ترویج فرهنگ عاشورایی در بین جامعه كارگران و تعاونگران اعلام کرد و افزود: با توجه به اینكه این قشر عظیم نقش مهمی در تحقق تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی ایفا می كنند، برگزاری این همایش آثار موثری نیزدر اعتقادات وبیان افكار جامعه كارگر ی وتعاونگران در جامعه خواهد داشت.

وی یادآور شد: این همایش بزرگ با مشاركت نماینده ولی فقیه در استان، صدا و سیما، اتاق تعاون، تشكلهای كارگری و اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان مازندران در روز سه شنبه مورخ 7 آذر مصادف با 12 محرم از ساعت 14 در محل مصلای امام خمینی(ره) در ساری برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز