خبرگزاری کار ایران

پس از سی و سه سال از پیروزی انقلاب اسلامی؛

نخستین كنگره خانه كارگر آمل تشكیل شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۶۴

پس از سی و سه سال از پیروزی انقلاب اسلامی با فعالیت ستاد كنگره خانه كارگر مازندران، نخستین كنگره خانه كارگر در آمل تشكیل شد.

ایلنا - آمل: پس از سی و سه سال از پیروزی انقلاب اسلامی با فعالیت ستاد كنگره خانه كارگر مازندران، نخستین كنگره خانه كارگر در آمل تشكیل شد.

به گزارش ایلنا از آمل، دبیر اجرایی خانه كارگر مازندران در این مراسم تشكیل از این كنگره را به منظور اتحاد، همدلی و یكپارچگی بین كارگران بیان كرد و گفت: شهرستان آمل با بیش از 50 هزار كارگر در واحدهای مختلف تولیدی، صنعتی و ساختمانی در جهت رسیدن به اهداف خود باید انسجام و همدلی داشته باشند.

دریابیگی با اشاره به اینكه هم اكنون پنج هزار نفر از كارگران آملی عضو این كنگره شدند، افزود: كنگره خانه كارگر این شهرستان دارای پنج عضو هیات مدیره به احقاق مطالبات خود از دستگاه های دولتی خواهد پرداخت.

وی با بیان اینكه با توجه به فرا رسیدن روز تغییر قانون كار در كشور هرساله شاهد فشار برخی از مدافعان این تغییر قانون كار هستیم، اظهار داشت: این افراد از جمله قشر مرفع جامعه هستند كه به غیر از منفعت خود به كارگران زحمتكش هیچ توجهی ندارند.

دریابیگی با اعلام اینكه تغییر قانون كار پس از 12 سال تلاش و كوشش بدست یك عده از كارگران مدافع حق در روز 29 آبان ماه شكل گرفت، اذعان داشت: این قانون به منظور حمایت از كارگران و حق طلبی كارگران ایران تشكیل شده است.

دبیر اجرایی خانه كارگر مازندران با اشاره به اینكه هم اكنون 50 درصد از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان آمل به دلیل تورم اقتصادی در حال تعطیلی است، تصریح كرد: با در نظر گرفتن سهم 30 درصدی هدفمند كردن یارانه به تولیدكنندگان متاسفانه یك ریال از این یارانه به آنها تعلق نگرفت.

وی با تاكید براینكه مدافعان اصلاحیه در تغییر قانون كار مشكلات بزرگ صادرات و واردات و مسایل خصوصی را كنار گذاشته و به دنبال تغیر قانون كار هستند، ابراز داشت: این افراد باید بدانند كه قانون كار برای كارگران است و آنها بدنبال احقاق حق مطالبات خود هستند.

پس ازكسب آراء یوسف رضا عمران با بدست آوردن حداكثر آراء بعنوان عضو اصلی ورمضانعلی تهك بعنوان عضو البدل كنگره استانی خانه كارگر انتخاب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز