خبرگزاری کار ایران

سردار جلالی:

با حداقل هماهنگی می‌توانیم از مشکلات سربلند بیرون آییم

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۴۳

امیدواریم کشور سوریه بتواند بر مشکلات خود فائق آید چراکه در صورت پیروزی سوریه در این جنگ ما می‌توانیم جایگاه دفاعی خود را در برابر اسرائیل مستحکم کنیم و گام بلندی در جهت تبدیل شدن به یک قدرت منطقه‌ای برداریم.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: بسیج باید حس مشارکت مردم را در جنگ اقتصادی افزایش داده تا مردم همکاری خود را به حداکثر برسانند.

به گزارش ایلنا، سردار غلامرضا جلالی افزود: امروز در کشور با سه تهدید جدی روبرو هستیم که مهم‌ترین آن جنگ اقتصادی دشمن، سپس تهدیدهای جنگ سایبری و تهدید نظامی است.

وی ادامه داد: آمریکا با جنگ نظامی به دلیل هزینه بالا مخالف است و رویکرد جنگ اقتصادی را در اولویت می‌داند.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور خاطرنشان کرد خوشبختانه مسوولان کشور در موضوع اقتصادی در حال رسیدن به نتایج مطلوبی هستند که در این راستا بسیج نیز می‌تواند نقش فعالی داشته باشد.

سردار جلالی با بیان اینکه با تجربه جنگ تحمیلی و با ظرفیت‌های بسیج می‌توانیم به تهدیدات پاسخ دهیم، افزود: دشمنان هم به این نتیجه رسیده‌اند که تحریم‌ها در طولانی مدت کارساز نخواهد بود.

وی اضافه کرد: با عنایت به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما می‌توانیم از این گردنه عبور کنیم، در این زمینه تلاش‌ها و هماهنگی بین سه قوه نظام صورت گرفته است که امیدواریم این تلاش‌ها بیشتر شود تا دولت به عنوان سکاندار این کشتی و قوای دیگر به عنوان حمایت کننده بتوانند از این مسیر به سلامت عبور کنند.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور تاکید کرد با حداقل هماهنگی می‌توانیم از مشکلات سربلند بیرون آییم چراکه توانمندی و قدرت کشور بسیار بالا است.

سردار جلالی در بخش دیگری از سخنانش به مساله سوریه اشاره کرد و گفت: ایران به عنوان یک کشور قدرتمند در رویارویی یک جنگ نرم با استکبار جهانی که خط مقدم آن کشور سوریه است، قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امیدواریم کشور سوریه بتواند بر مشکلات خود فائق آید چراکه در صورت پیروزی سوریه در این جنگ ما می‌توانیم جایگاه دفاعی خود را در برابر اسرائیل مستحکم کنیم و گام بلندی در جهت تبدیل شدن به یک قدرت منطقه‌ای برداریم.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهار داشت: از سوی دیگر تجاوز اسراییل به مردم فلسطین موجب شده تا فشار زیادی به مردم غزه وارد شود بنابراین باید مانند گذشته با بسیج افکار عمومی جهانی به این مردم مظلوم کمک کنیم تا در جنگ پیروز شوند.

سردار جلالی در ادامه به نقش بسیج در ایجاد ارتباط بین صنایع داخلی برای مقابله با جنگ اقتصادی اشاره کرد و گفت: بسیج دستگاه‌های اجرایی می‌توانند فهرستی از اقلام تحریم شده را تهیه کرده و برای تولید داخلی و ملی به صنایع کشور ارایه دهد.

وی تاکید کرد باید تدابیر مقام معظم رهبری را در راهبرد اقتصادی کشور به مرحله عمل برسانیم؛ امیدواریم که بسیج در هر حوزه‌ای که باشد گوشه‌ای از این حرکت را پیگیری کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز