خبرگزاری کار ایران

شناخت خوبی به فولاد داشتیم؛

مرفاوی: نیمی از بازیکنان دریافتی نداشته‌اند / از همه آن‌ها سپاسگزارم

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۴۰۵

نقاط قوت فولاد را در بازی امروز مهار کردیم و خدا را شکر می کنم که سه امتیاز این بازی را به دست آوردیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای‌قم عنوان کرد: بازیکنانم با همه وجود بازی کردند و نشان دادند که تعصب زیادی به تیم دارند. امروز که نیم‌فصل را به پایان رسانده‌ایم هنوز ۶۰،۷۰ درصد بازیکنان ما دریافتی نداشته‌اند.

به گزارش ایلنا، صمد مرفاوی بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل فولاد در کنفرانس خبری اظهار داشت: اول از اینکه روز گذشته در نشست خبری شرکت نکردم عذرخواهی می‌کنم و ضمنا درگذشت غلامحسین مظلومی را هم به خانواده‌اش تسلیت می‌گویم و آرزو می‌کنم بازماندگانش همیشه سلامت باشند.

وی ادامه داد: بازی سخت و نفس‌گیری را با قهرمان سال گذشته بازی برگزار کردیم. امکانات و ساختار تیم فولاد بسیار قدرتمند است. فولاد به رغم از دست دادن برخی نفراتش در آغاز فصل، تیم منسجمی محسوب می شود.

سرمربی صبا با ستایش بازیکنانش تاکید کرد: آن‌ها با همه وجود بازی کردند و نشان دادند که تعصب زیادی به تیم دارند. امروز که نیم‌فصل را به پایان رسانده‌ایم هنوز ۶۰،۷۰ درصد بازیکنان ما دریافتی نداشته‌اند. از کلیه نفرات تیم سپاسگزارم که با همدلی و تلاش تیم را به این مرحله رسانده اند.

مرفاوی افزود: ما شناخت کاملی نسبت به فولاد داشتیم. آن‌ها هم به خوبی ما را می‌شناختند ولی ما تلاش کردیم در میانه زمین توپ گیری کنیم و به هدفمان برسیم که خدا را شکر موفق هم شدیم.

وی ابراز داشت: در نیمه اول بازی به گل رسیدیم و توانستیم برتری‌مان را مدیریت کنیم. نقاط قوت فولاد را در بازی امروز مهار کردیم و خدا را شکر می کنم که سه امتیاز این بازی را به دست آوردیم.

مرفاوی درباره ارزیابی‌اش از دور رفت لیگ برتر گفت: مسابقات خوبی بود، فقط امیدوارم تغییرات کمتر شود و وقفه لیگ برتر که راه گریزی از آن نیست به اتمام رسیده تا کیفیت بازی‌ها بالاتر برود. نیم فصل اول در مجموع خوب بود.

وی درباره اینکه تیمش مقابل فولاد بیش از اندازه دفاعی بازی کرد خاطر نشان کرد: ما امروز اشتباهات کمی در خط دفاعی داشتیم. البته اگر گل را نمی‌زدیم شاید اینقدر عقب نمی‌آمدیم. این هم طبیعی است، فولاد فشار زیادی آورد و بازتر از ما بازی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز