خبرگزاری کار ایران

رئیس جامعه هتلداران استان خراسان رضوی:

مشهد دیگر نیازی به ساخت هتل جدید ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۳۸۹

با این ظرفیت مشهد دیگر نیازی به هتل ندارد، اما شاهد هستیم که اکنون ۲۱۰ هتل در این شهر در حال ساخت است و همچنان هم اگر شخصی برای اخذ مجوز اقدام کند، به او مجوز ساخت هتل می‌دهند.

رئیس جامعه هتلداران استان خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ظرفیت‌های ایجاد شده در زمینه اقامتگاه‌ها و هتل‌ها در شهر مشهد بیش از نیاز است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد قانعی در نشست هماهنگی دست‌اندرکاران صنعت هتلداری کشور با بیان اینکه استان خراسان رضوی اولین استان آغاز کننده استانداردسازی هتل‌ها در کشور است، گفت: در استان خراسان رضوی ظرفیتی برابر با ۷۰ هزار تخت در هتل‌ها، ۳۰ هزار تخت در هتل آپارتمان‌ها، ۳۰ هزار تخت در مسافرپذیرها و ۱۵ هزار تخت در زائرسراهای دولتی وجود دارد و علاوه بر این ظرفیت ۶ هزار و ۲۰۰ خانه شخصی نیز به صورت غیرمجاز به اقامت زائران می‌پردازند.

وی ادامه داد: با این ظرفیت مشهد دیگر نیازی به هتل ندارد، اما شاهد هستیم که اکنون ۲۱۰ هتل در این شهر در حال ساخت است و همچنان هم اگر شخصی برای اخذ مجوز اقدام کند، به او مجوز ساخت هتل می‌دهند.

وی ادامه داد: اگر جلو فعالیت خانه‌های شخصی گرفته شود، ممکن است که مشکلی در زمینه این ظرفیت‌ها وجود نداشته باشد اما در غیر این صورت سرمایه‌های ملی در این زمینه به هدر خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز