خبرگزاری کار ایران

این موفقیت‌را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم؛

جوانمردی: خوشحالم به عنوان نماینده ورزشکاران و بانوان‌ایرانی این جایزه را می‌گیرم

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۳۱۰

این موفقیت و کسب این عنوان را به پدر و مادر عزیزم تقدیم می‌کنم که در طول این سال‌ها، به خاطر شرایط من متحمل سختی‌های زیادی شدند و همیشه و در هر حال حامی و پشتیبان من بوده‌اند.

ساره جوانمردی، قهرمان طلایی بازی های پاراآسیایی اینچئون، ازسوی کمیته پارالمپیک آسیا به عنوان بهترین ورزشکار زن سال ۲۰۱۴ آسیا معرفی شد.

به گزارش ایلنا، وی در این‌خصوص گفت: صبح امروز از کمیته ملی پارالمپیک با من تماس گرفتند و از این اتفاق مطلع شدم، خیلی خوشحالم که این عنوان را بدست آوردم و خدا را شکر می‌کنم.

جوانمردی در پاسخ به این سوال که عوامل این انتخاب چه بوده، افزود: علت عمده این انتخاب، عملکرد من در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون بوده، اما فکر می‌کنم مجموعه موفقیت‌هایی که در سال ۲۰۱۴ بدست آوردم، از جمله مسابقات قهرمانی جهان آلمان و مسابقات جام جهانی لهستان، در این انتخاب بی تاثیر نبوده است.

بهترین ورزشکار زن سال ۲۰۱۴ آسیا خاطرنشان کرد: این موفقیت و کسب این عنوان را به پدر و مادر عزیزم تقدیم می‌کنم که در طول این سال‌ها، به خاطر شرایط من متحمل سختی‌های زیادی شدند و همیشه و در هر حال حامی و پشتیبان من بوده‌اند.

وی در پایان گفت: در درجه اول خوشحالم به عنوان یک ایرانی این موفقیت را بدست آوردم و بعد از آن افتخار می‌کنم به عنوان نماینده بانوان‌ایرانی در این مراسم حاضر می‌شوم و این جایزه را می‌گیرم.

مراسم اهدای جوایز برگزیدگان ۱۱ آذرماه در ابوظبی برگزار می‌شود؛ کمیته ملی پارالمپیک ایران نیز به خاطر عملکرد موفق در بخش مسابقات تیمی مردان در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون، موفق به کسب جایزه ورزشی APC در سال ۲۰۱۴ شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز