خبرگزاری کار ایران

شهردار کلانشهر تبریز:

ماشین سازی و تراکتورسازی برند ورزش تبریز هستند

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۲۷۵

در تمامی دنیا پول های کلانی برای برند سازی و تقویت برندهای موجود هزینه می کنند ولی ما اصلا توجهی به عایدات بزرگی که برندها که فرهنگ ناملموس این شهر می باشند و می توانند برای شهر ها به ارمغان بیاورند نداریم و از این مسئله غافلیم.

شهردار کلانشهر تبریز تقویت و حفظ برند های ورزش تبریز را اولویتی اساسی برای مسئولان شهر دانست

به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی که برای تماشای دیدار ماشین سازی تبریز و شاهین کیش در ورزشگاه باغشمالحضور یافته بود احیای باشگاه ماشین سازی را احیای یک برند معتبر ورزشی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با حمایت و مدیریتی که مسئولان استان بر تیم تراکتورسازی تبریز داشته اند این تیم در بهترین دوران ورزشی خود به سر می برد.

شهردار تبریز با بیان اینکه از سالیان گذشته مراجعات و درخواستهای مکرر هواداران باشگاه ماشین سازی تبریز مبنی بر حمایت عادلانه از این تیم به دغدغه مسئولان تبدیل شده بود، اظهار داشت: در طول یک سال گذشته هواداران این تیم قدیمی بارها از طریق مراجعه حضوری، ارسال نامه ها و طومارها خواستار حمایت شهرداری از این تیم بودند که با نظر اعضای شورا تصمیم به این کار گرفته شد.

نجفی تصریح کرد: ماشین سازی تبریز و تراکتورسازی هر دو برند فوتبال تبریز هستند و تیم ماشین سازی با تاریخ درخشان خود توانسته است دهها و صدها فوتبالیست را به فوتبال تبریز و کشور هدیه دهد.

وی گفت: وضعیت این تیم در سالهای گذشته نامناسب و آزاردهنده بود و این وضعیت اصلا در شان این تیم مردمی و با سابقه نبوده است.

شهردار تبریز که در نیمه مسابقه ماشین سازی تبریز و شاهین کیش در رختکن تیم ماشین سازی تبریز حضور یافته بود اظهار داشت: بازیکنان باید بدانند که پیراهن چه تیم بزرگی را به تن کرده اند و ما هم قول می دهیم حمایت جانانه ای از تیم ماشین سازی تبریز داشته باشیم.

شهردار تبریز با اظهار تاسف از برند سوزی در تبریز اظهار داشت: در تمامی دنیا پول های کلانی برای برند سازی و تقویت برندهای موجود هزینه می کنند ولی ما اصلا توجهی به عایدات بزرگی که برندها که فرهنگ ناملموس این شهر می باشند و می توانند برای شهر ها به ارمغان بیاورند نداریم و از این مسئله غافلیم.

نجفی با اشاره به اینکه اولین ها بودن در بسیاری از مسائل از برندهای تبریز می باشد گفت: اینجا مهد فوتبال ایران است و تیم ماشین سازی جز ۵-۶ تیم قدیمی فوتبال کشور می باشد که باید در سطح اول فوتبال کشور حضور داشته باشد.

شهردار کلانشهر تبریز در پایان اظهار داشت: دربی تبریز با وجود ماشین سازی و تراکتورسازی معنای واقعی خود را بدست می آورد چون این دو تیم همواره مانند دو برادر و دو بال یک پرنده به رقابت سالم با همدیگر پرداخته اند و اتفاقات مثبت برای فوتبال تبریز در زمان رقابت این دو تیم بدست آمده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز