خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرمانشاه:

ارایه آمارهای غیر واقعی اشتغال، خیانت به مردم و خون شهداست

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۲۵۴

فرماندار شهرستان کرمانشاه ارایه آمار های غیر واقعی اشتغال را خیانت به مردم و خون شهدا دانست.

فرماندار کرمانشاه در جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان کرمانشاه که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با تاکید بر این نکته که تمام تلاش دولت تدبیر و امید خدمت رسانی بیشتر به مردم است، اظهار داشت: ما باید در تمامی رفتار و حوزه عملکرد خویش رضایت خدا مد نظر داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، فضل الله رنجبر گفت: امروز بیکاری و اشتغال‌زایی از مهم ترین دغدغه های مردم کرمانشاه است و باید در این خصوص و غلبه بر بیکاری تلاش مضاعفی داشته باشیم.

فرماندار کرمانشاه افزود: بنا بر فرمایشات مقام معطم رهبری باید بامردم صادق بوده و بگونه ای رفتار کنیم که مردم خدمات را احساس کنند.

رنجبر با تاکید بر اهمیت صداقت در امور، تصریح کرد: نباید با ارایه انتهای غلط و غیر مستند اعتماد عمومی را سلب کنیم.

فرماندار کرمانشاه از مدیران و مسولان خواست تا در امر اشتغا‌ل‌زایی فعالیتی شبانه روزی داشته و از آمار سازی اجتناب کنند چرا که ارایه آمارها غلط خیانت به خون شهدا و مردم خواهد بود.

وی گفت: باید زمینه هایی فراهم شود که افرادی که می توانند در حوزه های مختلف وبویژه بخش خصوصی فرصت ارایه طرح‌های اشتغال زایی را داشته باشند.

در این جلسه که باحضور مدیران نمایندگان ادارات و دستگاه های دولتی برگزار گردید به بررسی عملکرد دستگاه‌ها در هشت ماهه نخست و تعهدات آنها د زمینه اشتغال زایی پرداخته شد.

همچنین دکترعبدالرضا مصری، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس، که در این کار گروه شرکت کرده بود با برشمردن فواید اقتصادی گسترش بخش خصوصی گفت: چرا باید تماما برای اشتعال به دولت تکیه کنیم چرا نباید به طور مثال در کرمانشاه برند سازی نکنیم چرا نباید تولیداتی داشته باشیم که خاصه خود کرمانشاه باشد و کشور بیاید از این جا خرید کند.

نماینده مردم کرمانشاه تصریح کرد: در امر اشتغال زایی مابا بک حلقه مفقوده مواجه هستیم به نام اراده اشتعال که امیدواریم هر چه سریعتر این حلقه مفقوده پیدا شده اراده های مختلفی برای توسعه بخس خصوصی در استان پیدا شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز