خبرگزاری کار ایران

مراسم چهلم روز شهادت شهید قویدل در قرچک برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۲۵۰

مراسم اربعین شهید قربانعلی قوی دل، سروان مهندسی پرواز با حضور مسوولین، خانواده معظم شهدا و عاشقان راه ایثار و شهادت در شهرستان قرچک برگزار شد.

مراسم اربعین شهید قربانعلی قوی دل، سروان مهندسی پرواز با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مقامات عالی‌رتبه کشوری، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌الله اسماعیلی امام جمعه قرچک، علی صادقی فرماندار شهرستان قرچک، آزمان کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک و فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش ایلنا، امام جمعه قرچک در این مراسم طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا اظهار داشت: همواره توطئه‎‌گران توطئه‎های خود را از راه مرزها پیاده می‎کنند اما در جمهوری اسلامی ایران این توطئه‌ها و تحرکات همواره با واکنش قهرمانانه فرزندان نیروی انتظامی روبه‌رو می‌شوند.

وی با بیان اینکه باب شهادت همیشه در نیروی انتظامی باز مانده است و انقلاب اسلامی شهدای زیادی را در راستای پاسداری و حراست از میهن اسلامی تقدیم کرده است، گفت: یک ملتی که زن و مردش طب شهادت کرده و برای جانفشانی آماده هستند هیچ قدرتی نمی‌تواند با آن مقابله کند.

اسماعیلی با بیان اینکه خون شهیدان انقلاب اسلامی ایران امتداد خون پاک شهیدان کربلاست، عنوان کرد: ملتی که شهادت برای او سعادت است پیروز است و عزاداری کردن برای شهیدی که همه چیز را در راه اسلام و انقلاب داده است یک رسالت است، رسالتی که در پیشبرد انقلاب موثر است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک در حاشیه مراسم چهلمین روز شهادت سروان مهندسی پرواز، شهید قربانعلی قویدل در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: امنیت و آسایش امروز کشور مرهون رشادت و فداکاری خون شهیدان والامقام انقلاب اسلامی است.

کادری شهادت در راه حق و اهداف الهی را افتخار جاودان دانست و تصریح کرد: شهادت در راه خداوند متعال و جایگاه والای شهید به قدری ارزشمند است که هرگز نمی‌توان آن را با مصادیق سنجش بشری ارزیابی کرد چرا که جایگاه و مقام شهید جایگاهی جاودانه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز