خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خبر داد۴:

تجهیز اکیپ‌های گشت راهداری ایذه برای فصول بارندگی

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۲۴۲

درصدد تجهیز اکیپ راهداری در این بخش هستیم تا در صورت رخ‌ دادن حوادثاحتمالی، زمان زیادی را از دست نداده باشیم.

رئیس اداره راه و شهرسازی ایذه از تجهیز اکیپ‌های گشت راهداری این شهرستان برای فصول بارندگی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی، حمدالله قاسمی اظهار کرد: این اداره با تجهیز اکیپ خود، آمادگی لازم را برای رویارویی با حوادثاحتمالی جاده‌ای دارد.

وی با اشاره به دور دست بودن بخش سوسن و صعب‌العبور بودن برخی از روستاهای این بخش اظهار کرد: درصدد تجهیز اکیپ راهداری در این بخش هستیم تا در صورت رخ‌ دادن حوادثاحتمالی، زمان زیادی را از دست نداده باشیم.

قاسمی ادامه داد: در نخستین پیچ کوهستانی شهر ایذه، موسوم به پیچ کویتی‌ها، سالانه واژگونی‌های زیادی رخ می‌دهد و از اینرو، این ناحیه برای گشت‌های راهداری به صورت شبانه‌روزی مورد توجه است و هشدارهای لازم به رانندگان ورودی این گردنه داده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون سیما و منظر شهری ایذه باید تشکیل شود، بیان کرد: با توجه به اینکه ایذه یک منطقه ارگانیک شهرسازی است و زمین‌های خالی در بخش‌های مختلف شهر از جمله قسمت‌های مرکزی موجود است، باید اقداماتی به‌ منظور حصارکشی، تعین مرز مالکیت و تفکیک آن صورت گیرد و از این طریق نیز نسبت به پرداخت حقوق شهرداری اقدام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز