خبرگزاری کار ایران

انعقاد ۲۰ تفاهمنامه در همایش سرمایه گذاری در حوزه میراثفرهنگی

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۱۴۶

۲۰ تفاهمنامه در همایش سرمایه‌گذاری در حوزه میراثفرهنگی منعقد شد.

مدیرکل میراثفرهنگی همدان با بیان اینکه همدان بهشت سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری است، گفت: ۲۰ تفاهمنامه در همایش سرمایه‌گذاری در بخش میراثفرهنگی منعقد شد.

به گزارش ایلنا از همدان؛ ریحان سروش مقدم با بیان اینکه چند تفاهمنامه انعقاد شده در همایش سرمایه‌گذاری استان درباره احداثکمپ‌های اقامتی برای اقشار مختلف جامعه است، افزود: اکنون احداثکمپ‌ها، نظام‌مند کردن و ساماندهی چادرهای مسافران، کاهش نارضایتی‌ها، افزایش سطح بهداشت، افزایش امنیت و تأمین مایحتاج آنان در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه نباید با ورود مسافران چهره شهر در هم شده و در زندگی معمولی مردم اخلال ایجاد شود، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون نزدیک به ۲ میلیون گردشگر به استان وارد شده که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال به ۳ میلیون نفر برسد.

این مقام مسئول، با بیان اینکه در شش ماه اول امسال حدود ۶ هزار گردشگر خارجی وارد استان شدند، ادامه داد: برنامه‌های ویژه‌ای برای جشنواره زمستانی و نوروزی استان در نظر گرفته شده است.

وی درباره نمایشگاه عکس خزان هزار رنگ الوند نیز عنوان کرد: تاکنون برای معرفی پاییز همدان چنین اقدام شایسته‌ای انجام نشده بود و تاکنون تنها بهار و زمستان همدان مطرح می‌شد.

سروش‌مقدم با بیان اینکه مردم از دیدن این همه زیبایی غافلگیر شدند، اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه، به صورت خودجوش از سوی هنرمندان خوش‌سلیقه استان همدان صورت گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز