خبرگزاری کار ایران

کشف یک تن مواد مخدر با کشته و مجروح شدن دو شرور مسلح

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۰۷۹

پلیس ضمن کنترل محورهای مواصلاتی، ردزنی و پی‌جویی‌های پلیسی مسیر تردد قاچاقچیان مسلح را شناسایی کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از کشته و مجروح شدن دو شرور مسلح و کشف قریب به یک تن مواد مخدر در عملیات روز گذشته پلیس امنیت کرمان خبر داد.

به گزارش ایلنا پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «عبدالرضا ناظری» گفت: ماموران اداره عملیات پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی از بارگیری و حمل یک محموله سنگین مواد مخدر مرکب ازمواد سنتی از شرق به سمت استان‌های مرکزی و پایتخت مطلع شدند.

وی افزود: پلیس ضمن کنترل محورهای مواصلاتی، ردزنی و پی‌جویی‌های پلیسی مسیر تردد قاچاقچیان مسلح را شناسایی کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: پلیس ضمن شناسایی خودروی اشرار، در حوالی شهر راین با آنان درگیر شد که پس از چند ساعت درگیری مسلحانه موفق شد یکی از اشرار مسلح را به هلاکت رسانده و یک نفر دیگر را نیز مجروح و دستگیر کند.

ناظری اظهار داشت: پلیس در بازرسی از خودروی تویوتا متعلق به اشرار قریب به یک تن انواع مواد مخدر ترکیبی سنتی به همراه سلاح و مقادیری مهمات کشف و ضبط کرد.

وی گفت: این عملیات با پاکسازی منطقه و بدون هیچ گونه خسارت جانی به نیروهای خودی پایان یافت و تلاش برای اقدامات و ردنی‌های بعدی این پرونده در دستور کار قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز