خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

عملکرد هیات‌رئیسه شورا در پرونده بوستان مادر بسیار ضعیف بود

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۰۷۳

پیشنهاد داده بودیم؛ مسئله بوستان مادر در کمیسیون مربوطه مطرح شود، در حالی که این مساله تنها در صحن شورا مطرح شد.

یک عضو شورای شهر تهران ضمن انتقاد از شیوه بررسی پرونده بوستان مادر در شورای شهر گفت: عملکرد هیات رئیسه شورای شهر تهران در روند بررسی وضعیت بوستان مادر بسیار ضعیف بود.

احمد حکیمی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در مورد سرانه فضای سبز تهران گفت: ما ناچاریم که در این زمینه به آمار دستگاههای مربوطه اعتماد کنیم، اما باید این مسئله را مدنظر داشته باشیم که هر چقدر هم که این آمار‌ها زیاد باشد؛ باز هم تهران ظرفیت افزایش فضای سبز را دارد.

وی با بیان اینکه بالا بودن آمار سرانه فضای سبز در یک منطقه دلیل مناسبی برای از بین بردن فضاهای سبز موجود نیست، افزود: ما باید باغات و فضاهای موجود را حفظ کنیم و در جهت افزایش فضای سبز بکوشیم. ده‌ها درخت تازه کاشته شده هرگز نمی‌تواند قطع شدن یک درخت در تهران را جبران کند؛ همچنین مقام معظم رهبری نیز همواره به صیانت از باغات و فضای سبز در تهران تاکید داشته‌اند.

حکیمی‌پور در مورد گزارشات ارائه شده از سوی شهرداری تهران در ارتباط با وضعیت بوستان مادر در صحن علنی شورای شهر، گفت: عملکر هیات رئیسه در جلسه‌ای که شهردار تهران برای ارائه گزارشات در مورد بوستان مادر حضور داشت، بسیار ضعیف بود.

وی ادامه داد: در آن جلسه فرصتی به میان نیامد، تا آقای حقانی و اعضای کمیسیون معماری و شهرسازی نکات مورد نظر خود را مطرح کنند و با وجود تذکرات ما به هیات رئیسه در مورد تضاد روند جلسه با آیین نامه داخلی شورا، تغییری را در روند آن ایجاد نکرد؛ زیرا ما پیشنهاد داده بودیم مسئله بوستان مادر در کمیسیون مربوطه مطرح شود، در حالی که این مساله تنها در صحن شورا مطرح شد و زمان طولانی از جلسه به توضیحات شهرداری گذشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز