خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

۱۰۰ عنوان برنامه شاخص ویژه هفته بسیج در استان سمنان اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۰۳۰

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه شاخص ویژه هفته بسیج در این استان خبر داد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، از اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه شاخص ویژه هفته بسیج در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار سید محمد تقی شاهچراغی در جمع اصحاب رسانه از جمله مهمترین این برنامه ها را گردهمایی حلقه های صالحین در میعادگاه های نماز جمعه سراسر استان، افتتاح مرکز پویانمایی بسیج در شاهرود، افتتاح ۵۰ طرح اقتصاد مقاومتی، برگزاری نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به اینکه به ازای هر حوزه مقاومت یک سوله ورزشی با نگاه به ورزش های انفرادی تعریف شده است، گفت: شش سالن ورزشی در هفته بسیج افتتاح خواهد شد.

سردار شاهچراغی بیان کرد: اعزام تیم‌های درمانی رایگان، برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه آرادان، تجمع بزرگ بسیجیان در کل استان ۱۰۰ هزار نفری، تجلیل از پیشکسوتان، رزمندگان بسیج در شهرستانهای استان، برگزاری ۱۰ یادواره شهدای مساجد و محلات نیز از دیگر برنامه‌های شاخص هفته بسیج در استان است.

وی از دیگر برنامه‌های شاخص هفته بسیج در استان سمنان را رونمایی از ۲۰ عنوان کتاب دفاع مقدس، افتتاح ۱۸ پایگاه مقاومت بسیج، برگزاری مسابقات ورزشی، تجمع حلقات صالحین در پایگاه‌های مقاومت، برگزاری نشستهای روشنگری، توجه به کتاب و کتابخوانی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و برپایی نمایشگاه‌های کتاب عنوان کرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: امسال ۳۶ درصد فعالیت‌های بسیج در هفته بسیج نسبت به سنوات گذشته رشد داشته است.

سردار شاهچراغی با بیان اینکه هفته بسیج بیانگر عظمت مردمی است که در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاده‌اند، گفت: قطعا بسیج زمینه ساز بسیج جهانی اسلام خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز