خبرگزاری کار ایران

ثبت نام آزمون‌های مهارتی در استان سمنان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۰۲۸

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: ثبت نام از متقاضیان آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان و صنایع دستی، فرش، نان و غله و… به صورت اینترنتی و همزمان با سراسر کشور در استان سمنان از ساعت هشت دیروز جمعه آغاز و تا ساعت ۲۴ ششم آذر ادامه دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش، نان و غله و… بیستم آذر و ششمین دوره آزمون‌های هماهنگ مراکز دولتی و آموزشگاههای آزاد نیز بیست و یکم آذر سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، ابراهیم محمودی در خصوص نحوه ثبت نام متقاضیان در بخشهای صنعت ساختمان، تفاهم نامه‌ها(صنایع دستی، فرش و نان و غله و…) در سال۹۳ بیان داشت: داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان پس از خرید کارت اعتباری می‌توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت نام کنند.

وی افزود: فروش کارت اعتباری بصورت الکترونیکی است و متقاضیانی که امکان خرید اینترنتی کارت اعتباری ندارند می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت اقدام به تهیه شناسه و رمز برای ثبت نام کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است و ثبت نام کنندگان باید از هفدهم تا نوزدهم آذر با مراجعه به وب سایت سازمان و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

محمودی خاطرنشان کرد: همه متقاضیان بخشهای صنعت ساختمان و تفاهم نامه‌ها که دارای مدرک تحصیلی پایین تر از سیکل هستند نیازی به شرکت در آزمون کتبی ندارند و با مراجعه به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان و دریافت زمانبندی تنها در آزمون عملی شرکت می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز