خبرگزاری کار ایران

تک تازی مازندرانی ها در رقابت های مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۷۹۴

دور دوم مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشوربا رقابت ۴ کشتی گیر مازندرانی در بابل آغاز شد / دامادی، اطری، یگانه جعفری و عبدالله پور کشتی گیر مازندرانی دور سوم راه یافتند.

دامادی، اطری، یگانه جعفری و عبدالله پور کشتی گیر مازندرانی دور سوم راه یافتند.

به گزارش ایلنا از بابل، دور دوم مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشوربا رقابت ۴ کشتی گیر مازندرانی در بابل آغاز شد.

مصطفی دامادی و رضا اطری دو کشتی گیر وزن ۵۷ کیلوگرم تیم های مازندران(الف) و مازندران(ب) با شکست حریفانی از فرس و گیلان به دور سوم راه یافتند.

دامادی در این دور مقابل حکمت الله ملتفت قرار گرفت و در دو تایم با نتایج ۳ بر صفر و در مجموع با نتیجه ۶ بر صفر مقابل این کشتی گیر استان فارس به برتری رسید.

در این گزارش آمده است، رضا اطری نیز در این دور با مقابل محمد نامجومطلق قرار گرفت. این کشتی گیر مازنی در تایم اول این مسابقه ۵ بر صفر مقابل حریف خود به برتری رسید اطری در تایم دوم نتیجه را یک بر صفری به کشتی گیر گیلانی واگذار کرد اما در مجموع موفق شد تا نتیجه ۵ بر ۳ به دور بعدی این رقابت ها راه یابد.

دور دوم رقابت های وزن ۶۵ کیلوگرم مسابقات کشتی بزرگسالان کشور نیز با برتری ورزشکاران مازندرانی مقابل حریفان همراه بود.

در این وزن ابتدا محمدمهدی یگانه جعفری از تیم مازندران(الف) در دو تایم اول و دوم با نتایج ۴ بر صفر و ۶ بر صفر و در مجموع با امتیاز ۱۰ بر صفر مقابل مرتضی رشوندی از قزوین به برتری رسید.

غلامرضا عبدالله پور دیگر کشتی مازنی که در در قالب تیم مازندران(ب) در این رقابت ها شرکت کرده بود، در این دور در دو تایم با نتایج ۴ بر ۳ و ۴ بر صفر و در مجموع با نتیجه ۸ بر ۳ موفق شد مجید ساده از خراسان رضوی را شکست دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز