خبرگزاری کار ایران

نماینده اصولگرای مجلس:

وزیر علوم پیشنهادی رای بالایی از مجلس خواهد گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۷۲۷

باتوجه به سوابق خوب سومین وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت علوم، وی رای بالایی از مجلس کسب خواهد کرد.

مصطفی افضلی فرد، نماینده مردم اصولگرای مجلس از حوزه انتخابیه اردبیل، نمین، نیر و سرعین گفت: باتوجه به سوابق خوب سومین وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت علوم وی رای بالایی از مجلس کسب خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اردبیل، مصطفی افضلی فرد که در جمع خبرنگاران در نشست خبری در محل سالن جلسه خانه مطبوعات استان اردبیل سخن می گفت، در پاسخ به پرسش خبرنگاران گفت: دکتر فرهادی، وزیر سوم پیشنهادی، از سوی رئیس جمهور باتوجه به اینکه فردی خوش سابقه و فرهیخته است و تا حدودی نیز نشان داده که به برخوردهای سیاسی در دانشگاه آلوده نیست رای بالایی را از مجلس کسب خواهد کرد.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با انتقاد از برخی از نمایندگان اردبیل در تلاش برای حفظ وزیر برکنار شده علوم گفت: وقتی مجلس تشخیص می‌دهد وزیری استیضاح شود، این حق مجلس است و اظهار شرمندگی یکی از نمایندگان اردبیل در عدم توفیق در حفظ وزیر علوم شایسته جایگاه نمایندگی نیست.

نماینده اردبیل شایعه برکناری استاندار اردبیل را بی اساس دانسته و از آن اظهار بی اطلاعی کرد.

افضلی فرد افزود: صرف نظر از گرایشات سیاسی استاندار اردبیل، وی را فردی توانا و مسلط بر امور و پیگیر می‌دانیم و با توجه به خدمات مطلوب وی، خود را ملزم به همکاری با وی می‌دانیم.

وی تصریح کرد: اگر فردی معنقد و متدین باشد فرقی نمی کند چه اصلاح طلب، چه اصولگرا، قطعا خدمتگزار ملت خواهد بود.

افضلی فرد تاکید کرد: استاندار اردبیل ملزم به حفاظت از منابع انسانی است و امیدواریم تحت تاثیر القائات برخی همفکران و سیاسیون اصلاح طلب سرمایه های انسانی استان قربانی نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز