خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل:

استخدامی‌های غیر قانونی باید تعیین تکلیف شوند

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۷۲۱

استخدامی‌های غیر قانونی، در دولت قبلی هرچه سریع‌تر، باید تعیین تکلیف شوند.

معاون توسعه و منابع انسانی گفت: استخدامی‌های غیر قانونی در دولت گذشته، هرچه سریعترباید تعیین تکلیف شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خلخال، اقبال عباسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل در اولین نشست هم اندیشی فرماندار خلخال با جوانان این شهرستان تصریح کرد: استانداری اردبیل توان استخدام نیروی جدید در ادارات را ندارد و استخدامی‌هایی که در گذشته نیز به صورت غیر قانونی انجام شده است، باید تعیین تکلیف شوند.

وی گفت: تا زمان تعیین تکلیف و جذب هزار نفری که در دولت قبل، مراحل استخدام‌شان بدون تامین منابع مالی و پیش بینی هزینه‌های حقوق و مزایا انجام شده‌اند، هیچ نیروی جدیدی در ادارات دولتی قابل استخدام نخواهد بود.

عباسی نیروی انسانی و به ویژه جوانان را بزرگ‌ترین سرمایهٔ هر جامعه دانست و ادامه داد: مهم‌ترین عامل پیشرفت کشور، اعتماد عمومی است. اگر به جوانان اعتماد نکنیم در تربیت آن‌ها نیز نمی‌توانیم نقشی داشته باشیم. باید مسئولیت پذیری را از کودکی به آن‌ها یاد دهیم تا با امید به آینده برای آبادی کشور تلاش کنند.

در این جلسه که با حضور اقشار مختلف جوانان شهرستان خلخال تشکیل شده بود، فرماندار خلخال ضمن تشکر از حضور جوانان در این نشست، به تشریح مسائل و مشکلات این شهرستان و اقدامات انجام شده پرداخت.

مهدی احمدی با بیان اینکه سند توسعهٔ شهرستان خلخال، آماده و تحویل استاندار شده است، گفت: در تهیهٔ این سند ازنظرات همهٔ سلایق و افکار استفاده شده و حتی ازاهالی دورافتاده‌ترین روستا‌ها در تهیهٔ این سند عضو داریم.

در ادامهٔ جلسه، جوانان به بیان مشکلات و نظرات خود پرداختند و با مسئولین شهرستان به بحثو گفت‌و‌گو نشستند.

بیکاری و کمبود شغل، مشکلات دانشگاه‌های شهرستان، اوقات فراغت جوانان و نبود امکانات درمانی مناسب از جمله مسائلی بود که توسط جوانان مطرح شد و مسئولین قول پیگیری آنان را دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز