خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات در همدان:

ایجاد امنیت برای فعالان اقتصادی را وظیفه خود می‌دانیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۶۹۴

از سرمایه‌گذاران دعوت می‌کنیم با خاطری آسوده در ایران سرمایه‌گذاری کنند.

وزیر اطلاعات گفت: از سرمایه‌گذاران دعوت می‌کنیم با خاطری آسوده در ایران سرمایه‌گذاری کنند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی در آیین اختتامیه همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه گذاری در استان همدان با رویکرد اقتصاد مقاومتی، افزود: وزارت اطلاعات موظف است امنیت را در مباحثاقتصادی فراهم کند و اگر مبارزه‌ای هم باشد مبارزه با فساد اقتصادی است.

وی با بیان این‌که «وزارت اطلاعات با فساد برخورد می‌کند و با روند غیرقانونی در ادارات مبارزه می‌کنیم» ادامه داد: اگر روند فعالیت‌های اقتصادی سالم باشد آن را حمایت می‌کنیم و از سرمایه‌گذاران دعوت می‌کنیم با خاطری آسوده در ایران سرمایه‌گذاری کنند؛ چراکه نظام جمهوری اسلامی ایران از سرمایه‌گذاران استقبال کرده و سعی می‌کند آرامش را برای آن‌ها فراهم کند.

وی اظهار کرد: حمایت از سرمایه گذار حمایت از یک شخص نیست؛ چراکه سرمایه‌گذاری در پروژه‌های اقتصادی موجب فراهم شدن اشتغال چندین نفر می‌شود.

وی با اشاره به این‌که «سرمایه‌گذاری در جامعه ایمانی امنیت بیشتری دارد»، افزود: سرمایه‌گذاری در جامعه ایمانی بهتر جواب می‌دهد و می‌تواند رونق بخش اقتصادی را به عهده بگیرد.

وزیر اطلاعات با اشاره به آیات قرآن کریم، تصریح کرد: جامعه‌ای که از ایمان و آرامش برخوردار باشد از اقتصاد شکوفایی نیز برخوردار می‌شود به طوری‌که اقتصاد سالم و شکوفا در پرتو جامعه ایمانی بوجود می‌آید.

وی با بیان این‌که «ایمان و شکوفایی اقتصادی پیوندی تنگاتنگ باهم دارند» افزود: اسلام بر بدست آوردن مال و سرمایه از راه درست تاکید دارد و برنامه اسلام حمایت از فعالان اقتصادی است و امنیت را برای کارآفرین تامین می‌کند. باید فرهنگ پویا را در پرتو امنیت پایدار و اقتصاد شکوفا بدست بیاوریم.

وزیر اطلاعات در عین حال با بیان این‌که «سرمایه گذاری امنیت را تثبیت می‌کند»، خاطرنشان کرد: تصور این‌که سرمایه‌گذاری ممکن است امنیت را آسیب برساند اشتباه است، اگر امنیت برای سرمایه‌گذاری برقرار شود و سرمایه‌گذار احساس امنیت کند شروع به فعالیت مثبت کرده و به پایداری امنیت کمک می‌کند.

وی با تاکید براین‌که «یکی از ضرورت‌های اولیه فعالیت‌های اقتصادی تامین امنیت است»، تصریح کرد: وظیفه خود می‌دانیم امنیت را برای تمام فعالان اقتصادی، فرهنگی و علمی فراهم کنیم.

وی با بیان این‌که «امنیت ایجاد شده در کشور باید امنیتی با نشاط باشد»، یادآور شد: دل‌ها باید شاد و روان‌ها باید آرام باشد تا بتوانند در عرصه‌هایی که فعالیت می‌کنند به پویایی، نوآوری و هم‌افزایی برسند. دولت باید از سرمایه‌گذاران حمایت کند تا سرمایه‌گذاران وارد عرصه شوند.

علوی گفت: این خلاف عرف است که جوانان جویای کار ابتدا به سراغ بخش دولتی بروند؛ چرا که کار در بخش خصوصی است و این بخش خصوصی است که باید تولید کار کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز