خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر استان فارس:

کارگران برای دریافت خدمات درمانی حتماً باید قبل از ساعت ۷ بیمار شوند

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۶۷۴

«تا استقلال سازمان تامین اجتماعی تامین نشود، زندگی روزمره بازنشستگان و مستمری بگیران به صورت آنچه امروز وجود دارد خواهد بود.»

دبیر اجرایی خانه کارگر استان فارس از اجرای قانون پزشک خانواده بصورت آزمایشی در این استان گلایه کرد و با اشاره به شرایط ویژه‌ای که این قانون بخش درمان تامین اجتماعی پدید آورده است گفت: ما حتما باید قبل از ساعت ۷ بیمار شویم و گر نه هیچ پزشکی ما را نمی‌پذیرد.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، علی راستگو، صبح امروز، در گرد همایی سالروز تصویب قانون کار گفت: تا استقلال سازمان تامین اجتماعی تامین نشود، زندگی روزمره بازنشستگان و مستمری بگیران به صورت آنچه امروز وجود دارد خواهد بود.

وی ادامه داد: در حال حاظر شورای عالی تامین اجتماعی را ۶ وزیر و تنها یک نماینده جامعه کارگری اداره می‌کنند، با این وضعیت چگونه حق کارگران رعایت شود؟

راستگو با بیان اینکه، ۹۶ درصد تامین اجتماعی خصوصی است و همه داشته‌هایش از جیب کارگران است، افزود: تامین اجتماعی بیش از ۱۵۰ شرکت و واحد تولیدی فعال دارد و همین موجب شده که متاسفانه این سازمان به حیات خلوت دولتی‌ها تبدیل شود.

وی تغییر مدیریت و مدیریت خارج از بدنه را دیگر مشکلات این سازمان دانست و افزود: در بعد از انقلاب تامین اجتماعی ۲۸ مدیر عوض کرده که همگی از خارج از بدنه سازمان بوده‌اند.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان فارس، از کمبود بیمارستان تامین اجتماعی در شیراز به عنوان مشکل اساسی کارگران نام برد و افزود: این سازمان در سطح کشور ۶۸۰ بیمارستان و ۷ کلینیک دارد که سهم شیراز تنها یک بیمارستان قدیمی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز