خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اصفهان اعلام کرد:

سارق عتیقه‌های ۱۰ میلیاردی دستگیرشد

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۶۶۰

سارق حرفه‌ای که به مغازه عتیقه فروشی دستبرد زده بود، دستگیر و تمامی اموال مسروقه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال ازمخفیگاه وی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در پی شکایت صاحب یک مغازه عتیقه فروشی، مبنی بر تخریب مغازه و سرقت اموال موجود آن، بلافاصله تیم‌هایی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان در محل وقوع سرقت حضور یافته و تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سردار «عبدالرضا آقاخانی» اظهار داشت: تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان دریافتند فردی یک قطعه از اموال مسروقه را به یک عتیقه فروشی فروخته است که بلافاصله فرد مذکور به پلیس آگاهی احضار و تحقیقات از وی انجام شد.

وی عنوان داشت: با اعترافات صریح مالخر اموال مسروقه و معرفی متهم اصلی این پرونده بلافاصله تیمی ویژه دستگیری وی را در دستور کار خود قرار داده و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات هماهنگ و منسجم سارق را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه پس از ۲۵ روز تلاش ویژه و تحقیقات گسترده، این پرونده به سرانجام رسید، افزود: با دستگیری متهم، محل اختفای اموال مسروقه نیز شناسایی و تمامی عتیقه جات به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف و تحویل شاکی شد.

سردار آقاخانی گفت: در این زمینه پرونده تشکیل و متهم به همراه مالخر پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی قرار ندادن اموال با ارزش در مکان مناسب و عدم استفاده از سیستم‌های امنیتی توسط صاحب مغازه عتیقه فروشی را یکی از دلایل اصلی وقوع این سرقت عنوان کرد و بیان داشت: به تمامی مغازه داران توصیه می‌کنیم به منظور پیشگیری از وقوع این گونه حوادثاز درهای ضد سرقت، شیشه‌های ضد ضربه و ضد گلوله، دوربین مداربسته و سیستم‌های امنیتی ویژه استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز